نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

توضیحات جیمز کامرون و رابرت رودریگز درباره فیلم Alita: Battle Angel در ویدیوی جدید آن

ویدیوی جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel منتشر شده که جیمز کامرون و رابرت رودریگز در مورد آن صحبت می‌کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) منتشر شده است. کمتر از یک ماه دیگر این فیلم مورد انتظار به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و به همین منظور کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیوی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد حضور رابرت رودریگز، کارگردان فیلم و جیمز کامرون، تهیه کننده فیلم Alita: Battle Angel هستیم که در مورد ساخت اقتباس سینمایی براساس مجموعه آلیتا صحبت می‌کنند و کامرون از علاقه خود به ساخت این فیلم می‌گوید که در ادامه با توجه به شلوغ بودن برنامه کاری او برای ساخت دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار)، این پروژه را به رودریگز سپرده که دیدگاه نزدیکی به کامرون در مورد این فیلم داشته است. علاوه بر این، تصاویر جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel نیز در طول این ویدیو نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مدتی پیش فیلم Alita: Battle Angel برای منتقدان نمایش داده شد که واکنش‌های اولیه نسبت به فیلم مثبت بوده است و به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است نقدهای مثبتی را دریافت کند و کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، به تماشاگران پیشنهاد داده‌اند که نسخه 3D فیلم را در سینما تماشا کنند. علاوه بر این، پوستر جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel نیز برای تبلیغ فیلم در بازار بین المللی منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Alita: Battle Angel Poster

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از یک مانگا ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است. 

فیلم Alita: Battle Angel برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده