نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

تاریخ انتشار بلوری فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد عرضه نسخه خانگی دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۹ (۲۱ اسفند ۱۳۹۷) خواهیم بود. از اواخر ماه آبان امسال، اکران جهانی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald با ثبت ضعیف‌ترین افتتاحیه مجموعه هری پاتر، آغاز شد و این فیلم تا به امروز بیش از ۶۴۷.۷ میلیون دلار که شامل بیش از ۱۵۸.۵ در آمریکای شمالی و ۴۸۹.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است. بودجه ساخت این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار اعلام شده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwal

نسخه خانگی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald به کارگردانی دیوید ییتس، دارای محتوای اضافه از جمله ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و صحنه‌های حذف شده فیلم نیز خواهد بود و علاوه بر آن، بخش ویژه‌ای در مورد دنیای جادوگری هری پاتر و جی کی رولینگ نیز در این بسته وجود دارد. با اینکه هنوز این موضوع تایید نشده، اما طبق تصویر روی جلد و فروم بلوری، به نظر می‌رسد که نسخه خانگی این فیلم دارای یک نسخه طولانی‌تر نسبت به نسخه اکران فیلم نیز خواهد بود. با این حال، هنوز وجود نسخه طولانی‌تر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald توسط برادران وارنر رسما تایید و اعلام نشده است. ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، زو کراویتز، آلیسون سودول، دن فوگلر، جانی دپ، جود لاو، کالوم ترنر، برونتیس جودورافسکی، درک ریدل، پاپی کربی تیچ، ولف راث ویکتوریا یتس، کلودیا کیم، کورنل جان، جسیکا ویلیامز و مگی اسمیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده