نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کارگردان فیلم Mission Impossible پیشنهاد ساخت چند فیلم از دنیای DC را رد کرد

طبق خبرهای منتشر شده، کریستوفر مک کوری برای کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible، پیشنهاد ساخت چندین فیلم DC را رد کرده بود.

به‌تازگی ساخت قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) رسما تایید و اعلام شد که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این دو قسمت باز خواهد گشت. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که مک‌کوری پیشنهاد ساخت چندین فیلم از مجموعه دی سی (DC) را رد کرده بود. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر پیشنهاد کارگردانی چندین پروژه مختلف از مجموعه DC را به او پیشنهاد کرده بود، اما در نهایت مک‌کوری پیشنهاد کارگردانی این فیلم‌ها را رد کرده و پس از توافق با کمپانی پاراموت پیکچرز کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible را بر عهده گرفته است. 

فیلمبرداری و تولید دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible به صورت پشت سرهم انجام خواهد شد و این دو فیلم در تابستان سال ۲۰۲۱ و تابستان سال ۲۰۲۲ اکران خواهند شد که بار دیگر در این دو فیلم شاهد نقش آفرینی تام کروز در نقش ایتن هانت خواهیم بود که او اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) حضور دارد و این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) اکران شود که مک‌کوری در بازنویسی فیلمنامه دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) به پارامونت کمک کرده و به‌عنوان مشاور نیز در این پروژه حضور دارد. با توجه به این موضوع، بسیار بعید است که به این زودی کمپانی‌های هالیوودی بتوانند با مک‌کوری برای ساخت یک فیلم اکشن همکاری کنند و حتی این احتمال وجود دارد که پارامونت به دنبال همکاری بلند مدت با او باشد. 

با این حال، اطلاعاتی از فیلم‌های پیشنهاد شده از مجموعه DC به مک‌کوری منتشر نشده است، اما شایعات زیادی در مورد پیشنهاد کارگردانی فیلم Green Lantern Corps (ارتش گرین لنترن) و فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) توسط برادران وارنر و DC به مک‌کوری منتشر شده بود که ظاهرا در متقاعد کردن او ناموفق بوده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده