// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

در مسابقات World Tour Finals سیزن پس فصل دوم بازی Dragon Ball FighterZ معرفی خواهد شد

تهیه کننده Dragon Ball Fighter Z اعلام کرده است که در جریان مسابقات The FighterZ World Tour Finals بازی Dragon Ball FighterZ، سیزن‌پس فصل دوم بازی معرفی خواهد شد.

چند روز دیگر به پایان فصل اول بازی Dragon Ball FighterZ و اولین سالگرد این بازی مبارزه‌ای نزدیک می‌شویم. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در رویداد سوپر شوکیس بازی‌های دراگون بال کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainmentتوموکو هیروکی، تهیه کننده Dragon Ball FighterZ، اعلام کرده است که سیزن‌پس فصل دوم این بازی به‌زودی معرفی می‌شود. شخصی از وی پرسید که تاریخ دقیق رونمایی چه زمانی است و او پاسخ داد:

واقعا دوست دارم بگویم، اما تا زمان مسابقات The FighterZ World Tour Finals منتظر بمانید.

مسابقات The FighterZ World Tour Finals از تاریخ ۶ بهمن ماه (۲۶ ژانویه)‌ آغاز می‌شود و تا تاریخ هفتم بهمن ماه (۲۷‌ ژانویه) ادامه دارد. از این رو احتمال دارد در جریان روز آخر مسابقات، شاهد معرفی سیزن‌پس سال دوم و کاراکترهای جدید بازی باشیم. سیزن‌پس فصل اول بازی مبارزه ای Dragon Ball FighterZ شامل هشت مبارز بود که در سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران قرار گرفتند. قبل از معرفی سیزن‌پس سال اول، تعدادی از کاراکترها فاش شده بودند. حال به‌نظر می‌رسد یکی از کاربران ردیت لیست کاراکترهای فصل دوم را به‌دست آورده است و آن را فاش کرده است. در ادامه لیست فاش شده کاراکترها را مشاهده خواهید کرد.

  • Tapion و Gogeta
  • Muten Roshi و Videl w/ Great Saiyaman
  • Raditz و Zarbon
  • Cabba و Kale w/ Caulifla

از دیگر اخبار این رویداد می‌توان به صحبت‌های ماسایوکی هیرانو، تهیه کننده بازی Dragon Ball Xenoverse 2، اشاره کرد. وی اعلام کرده است که در جریان مسابقات ذکر شده خبر جدیدی مورد Xenoverse 2 خواهیم شنید و تیم سازنده همچنان از بازی پشتیبانی خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده