نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۸

اولین پوستر و تیزر رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum منتشر شد؛ تریلر اصلی پنج شنبه

کمپانی لاینزگیت با انتشار پوستر و تیزری از فیلم John Wick 3: Parabellum اعلام کرد که اولین تریلر رسمی این فیلم پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر و تیز رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) منتشر شده است. کمپانی لاینزگیت پوستر جدیدی از قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) را منتشر کرده است که در این پوستر شاهد بازگشت جان ویک با بازی کیانو ریوز هستیم که این تصویر ظاهرا به فرار او از شهر نیویورک اشاره دارد. علاوه بر این، نسخه بنر و متحرک این پوستر نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید هر سه نسخه را مشاهده کنید:

John Wick 3: Parabellum Poster

John Wick 3: Parabellum Baner

دانلود از آپارات

علاوه بر این پوستر، پوستر متحرک و بنر، لاینزگیت با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که اولین تریلر رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum روز پنج شنبه منتشر خواهد شد. در این تیزر کوتاه شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) هستیم که این تصاویر بخشی از تریلر اصلی این فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده