// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Dead Rain: New Zombie Virus؛ باران بی‌پایان مرگ

بازی Dead Rain: New Zombie Virus یکی از بهترین پلتفرمرهای امسال است که سیستم جدیدی از گیم‌پلی را ارائه می‌کند و بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Dead Rain: New Zombie Virus با استفاده از سیستم جدیدی که ارائه می‌کند تبدیل به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثار زامبی محور می‌شود. استودیو Tiny Devbox خلاقیت جالبی به خرج داده است و با روایت یک داستان بدون دیالوگ، این بازی اندروید و آیفون را تبدیل به اثر ارزشمندی کرده است که تا مدت‌ها نمی‌توانید از آن دست بکشید.

آثار پلتفرمر از جمله بازی‌هایی هستند که تجربه خوبی را در موبایل ارائه می‌کنند و سازندگان از دست بازتری برای طراحی المان‌ها برخوردار هستند. بازی موبایل Dead Rain: New Zombie Virus یقینا یکی از بهترین‌ها در سال ۲۰۱۹ است و می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن شما باقی بماند. شما در این بازی یک داستان هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید و با ویروس جدیدی آشنا می‌شوید که یقینا برای‌تان جالب توجه است. در بازی شخصیتی را می‌بینیم که به‌دنبال دخترش می‌گردد و قرار است که مراحل ناب بسیاری را با وی همراه شویم. اما سوال اینجا است که این دختر چرا گم شده است؟

ویروس جدیدی در بازی به شما معرفی می‌شود که در نتیجه آن افراد رفتارهایی شبیه زامبی‌‌ها دارند و درخت‌هایی از بدن‌شان رشد می‌کند. بر اثر این ویروس یک باران بی‌پایان رخ داده است و به‌طرز جالبی باعث رشد بیش از حد این درختان از بدن زامبی‌ها می‌شود. همین عاملی است که بازیکنان به‌سمت بازی جذب شوند و علاقه داشته باشند که نهایت آن را مشاهده کنند. این داستان بدون هیچ‌گونه دیالوگی روایت می‌شود و سازندگان هنرشان را به‌خوبی در این امر نشان داده‌اند. اما این تنها نکته جذاب بازی نیست؛ همیشه بازی‌هایی موفق هستند که از نقطه نظر تعامل با بازیکن بهترین عملکرد را داشته باشند. خب بازی Dead Rain: New Zombie Virus از این نظر یک گیم‌پلی با سیستم جدید و نوآورانه برای شما دارد و می‌تواند روزها شما را درگیر خودش کند. بازی به‌مانند ویروسی که به ما معرفی می‌کند کاملا ناشناخته است و این فرصت را به شما می‌دهد که آن را کشف کنید و با زیبایی‌های بی‌نهایت بازی سرگرم شوید. یقینا Dead Rain یک اثر ساده و تکراری نیست و مطمئن باشید که با تجربه آن می‌توانید خاطره خوب و ماندگاری از یک بازی موبایل در ذهن خود ثبت کنید.

Dead Rain

سیستم گیم‌پلی بازی Dead Rain: New Zombie Virus بدین شکل است که باید در محیط حرکت کنید و با پتک و سلاح‌های خود زامبی‌ها را از بین ببرید. نباید بگذارید که زامبی‌ها به شما نزدیک شوند؛ وگرنه باعث کاهش سلامتی شما خواهند شد. سلاح‌ها تنوع بسیار خوبی دارند و حتما باید حواس‌تان به میزان گلوله‌های‌تان هم باشد و تنها در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنید. در واقع سلاح اصلی شما پتک است و بدون محدودیت می‌توانید از آن استفاده کنید. البته باید دقت کنید که ضربات خود را به موقع وارد کنید و اجازه نزدیک شدن بیش‌ از حد زامبی‌ها را ندهید. هرگاه احساس کردید که تعداد زامبی‌ها زیاد است و با پتک نمی‌توانید همه‌شان را بکشید، به سراغ سلاح‌تان بروید و در یک چشم به هم زدن آن‌ها را از روزگار بازی محو کنید.

سیستم گیم‌پلی بازی می‌تواند ساعت‌ها و روزها بازیکن را درگیر خودش کند و بسیار سرگرم‌کننده است

زامبی‌ها تنوع بسیار خوبی دارند و در ادامه مراحل به این حقیقت دست پیدا خواهید کرد. شاید بتوان یکی از بهترین ویژگی‌های بازی را تعامل عالی کاراکتر با محیط دانست؛ با این قابلیت می‌توانید بیش‌ترین استفاده را از محیط و ابزارهایش ببرید و مدام بین پستی‌ها و بلندی‌ها جابه‌جا شوید. کنترل آسان بازی این امکان را به‌شما داده است که سرعت عمل داشته باشید و در هنگام هجوم عجیب و غریب زامبی‌ها، از مهارت خود در حرکت و کشتن آن‌ها استفاده کنید. اکشن بازی فوق‌العاده عالی است و صحنه‌های جذابی را برای شما رقم می‌زند. گرافیک هم که با توجه به پلتفرمر بودن بازی قابل قبول است و حتی در این بخش هم بارقه‌هایی از نوآوری از جانب سازندگان دیده می‌شود.

Dead Rain

سیستم ارتقا و سفارشی‌سازی بازی، یکی از بهترین‌ها است و سبب تازه ماندن بازی می‌شود

وقتی بازی در چنین سبکی عرضه می‌شود، سازندگان باید با هوش عمل کنند و از طریق سیستم ارتقا و سفارشی‌سازی، بازی‌شان را تا انتها تازه نگه دارند. خب بازی Dead Rain: New Zombie Virus دقیقا از چنین المان‌هایی برخوردار است و حتی پا را فراتر هم گذاشته است. در بازی شما می‌توانید سلاح خود را ارتقا دهید و تاثیر ضربات پتک را بالا ببرید. هر مرحله از سه‌ ستاره تشکیل شده است و بعد از آن هم می‌توانید در چهار درجه‌بندی سختی، دوباره آن مرحله را تکرار کنید. در واقع هرکدام از این درجات سه ستاره برای شما دارند و می‌توانید سکه‌های زیادی برای بخش ارتقا کسب کنید. در طول مراحل هم سکه‌ها قرار دارند و بهتر است که آن‌ها را نادیده نگیرید.

بازی موبایل Dead Rain: New Zombie Virus قطعا یکی از آثار ارزشمند امسال است و هم از لحاظ گیم‌پلی درگیر کننده و هم گرافیک و روایت داستانی بسیار عالی عمل می‌کند. تنها کافی است که گوشی را به‌دست بگیرید و تا می‌توانید زامبی‌ها را بکشید و با پتک و اسلحه به جان‌شان بیفتید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dead Rain: New Zombie Virus


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده