// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Gnome More War؛ نبرد با کوتوله‌ها

در بازی موبایل Gnome More War باید از قلعه خود در برابر حمله گنومی‌ها محافظت کنید و یک اکشن تمام عیار را تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Gnome More War به‌دلیل سیستم اکشن جذابی که ارائه می‌کند، می‌تواند بسیار موفق ظاهر شود و چالش‌های جذابی برای بازیکنان دارد. در این بازی اندروید شما باید در برابر گنومی‌هایی که فرار کرده‌اند ایستادگی کنید و قلعه خود را از حمله آن‌ها مصون نگه دارید. وجود سیستم‌های قدرت متنوع و کوتوله‌های دوست داشتنی، باعث شده است که Gnome More War در زمره‌ بازی‌های اعتیادآور قرار بگیرد.

داستان بازی Gnome More War از جایی شروع می‌شود که کوتوله‌های گنومی از مزرعه دزدیده شده‌اند و حال شما باید از قلعه خود در برابر حمله این کوتوله‌ها محافظت کنید. کوتوله‌ها کاراکترهای دوست داشتنی هستند که مدام از بالا به سمت پایین حرکت می‌کنند و شما باید قبل از رسیدنشان به سطح زمین، آن‌ها را بزنید و نگذارید که تعدادشان زیاد شود. آن‌ها با چتر به پایین می‌پرند و تنها راه موفقیت شما داشتن تمرکز و نگاه به تمام قسمت‌های نقشه بازی است. شما تنها نیستید و گابلین‌ها با شما همراهی می‌کنند تا بتوانید ضربات بیش‌تری به گنومی‌ها بزنید. سیستم ارتقا بازی را می‌توان اصلی‌ترین بخش دانست، چرا که گزینه‌های زیادی را در اختیار شما می‌گذارند و بیش از ۳۰ المان را می‌توانید ارتقا دهید. در سیستم کنترل بازی هم تغییرات این ارتقا تاثیر می‌گذارند و می‌توانید تاثیرات ضربات خود را بیش‌تر کنید. در کنار این سیستم می‌توانید از پاورآپ‌ها هم استفاده کنید و محیط بازی را به یک‌باره پاکسازی کنید. قدرت‌های دیگر هم وجود دارد که با پیش‌روی بیش‌تر می‌توانید کسب کنید و یک اکشن تمام عیار را در بازی تجربه کنید. سیستم اکشن شوتر بازی شما به‌صورت اعتیادآور درگیر بازی می‌کند و باید سرعت بالایی در شلیک‌های خود داشته باشید.

Gnome More War

نقشه‌های مختلفی برای بازی Gnome More War ارائه شده است و هرکدام زیبایی خاصی دارند. کنترل بازی هم بصری است و می‌توانید حتی روی آن تغییراتی هم داشته باشید. سفارشی سازی کاراکترها از دیگر قابلیت‌های بازی است که کمک می‌کند همراهی بیش‌تری با شخصیت‌های خود داشته باشید و از یک قدرت منحصربه‌فرد در قبال تمام کاراکترهای خود برخوردار شوید. سیستم ارتقا بازی طراحی کاملی دارد و حتی امکان ترکیب آن‌ها و ساخت یک قدرت ویژه هم فراهم است. توسط این قابلیت هر بازیکن می‌تواند سیستم‌های خاصی برای خود طراحی کند و محیط بازی را به آتش بکشد. سیستم بازی رکوردزنی است و کوتوله‌ها به آرامی از بالا به سمت پایین می‌آیند و شما باید تنظیم دقیقی برای شلیک‌های خود داشته باشید.

سیستم اکشن شوتر بازی باعث جذب بازیکنان زیادی می‌شود و شدیدا اعتیادآور است

با توجه به سرعت حرکت گلوله‌ها باید نشانه گیری خود را تنظیم کنید و دقیقا به چتر کوتوله‌ها ضربه بزنید تا از پا درآیند. علاوه بر کوتوله‌ها جوایز را هم می‌توانید نشانه بگیرید و امتیاز بیش‌تری را در صندوق ذخیره کنید. یقینا با تجربه بیش‌تر بازی می‌توانید به سراغ ارتقاهای بیش‌تر بروید و کم کم سیستم اکشن بازی را بی‌رحمانه‌تر کنید. بازی هم‌چنان در مرحله توسعه قرار دارد و امکان دارد که پشتیبانی از گیم‌پد هم به بازی اضافه شود. به‌مانند اکثر بازی‌های هم‌سبک، کوتوله‌ها در موج‌های مختلف به‌سمت شما حمله ‌می‌کنند و با اتمام آن شما وارد فاز جدیدی از درگیری‌ها می‌شوید. آن‌ها بشکه‌های بمب به سمت شما پرتاب می‌کنند و باید مراقب نوار سلامت خود هم باشید.

Gnome More War

سیستم ارتقا بازی Gnome More War بیش‌ترین نقش را برای یک دفاع موثر ایفا می‌کند

بازی Gnome More War در ظاهر و فضای کودکانه‌ای دارد، اما خواهید دید که همین محیط کودکانه و کوچک می‌تواند چالش بزرگی باشد و سرعت عمل و تمرکز رمز موفقیت شما است. اگر با شخصیت‌های گنومی و گابلین‌ها خاطره دارید و برای‌تان دوست داشتنی هستند، با این اثر همراه شوید و یک اکشن تمام عیار را تجربه کنید. می‌توانید تسک قدرت‌های خود را روز به روز سفارشی سازی کنید و قدرت‌هایی که بیش‌تر استفاده می‌کنید را در آن جای دهید. دفاع موثر تنها به شخصیت‌های شما بستگی دارد و این سیستم ارتقا بازی است که نقشش را به بهترین شکل ایفا می‌کند. این یک جنگ واقعی و کلاسیک است که هر قشری از بازیکنان را می‌تواند به‌سمت خودش جلب کند.

بازی Gnome More War را تجربه کنید و با ارتقا شخصیت‌های خود، عملکرد بهتری در مقابله با این کوتوله‌ها داشته باشید. گرافیک و جلوه‌های ویژه بازی می‌تواند قشر زیادی را به سمت بازی بکشاند و گیم‌پلی جذاب هم کمک می‌کند که برای مدت زمان بیش‌تری درگیر بازی شوید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Gnome More War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده