نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

فیلم سینمایی همه می دانند نامزد جایزه فروزدر شد

فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی از طرف انجمن منتقدان و نویسندگان اسپانیا در شِش رشته نامزد جایزه فروزدر شد.

فیلم همه می دانند (Everybody Knows) جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی است. به تازگی و بنابر اخبار سینمای ایران، این فیلم سینمایی در شِش بخش نامزد دریافت جایزه فروزدر از طرف انجمن نویسندگان و منتقدان اسپانیا شده است. فیلم اسپانیایی‌زبان «همه می‌دانند»، ساخته‌ی اصغر فرهادی در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن (پنه لوپه کروز)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (خاویر باردم)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (باربارا لنی)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (ادوارد فرناندز) و بهترین تریلر نامزد دریافت جایزه شده است.

فیلم همه می دانند / Todos los saben / Everybody Knows

جایزه سینمایی فروزدر از سال ۲۰۱۳ از طرف انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای اسپانیا به فیلم‌های برتر اهدا می‌شود. فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی با بازی بازیگرانی مانند پنه لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین جلوی دوربین رفته است. این فیلم اسپانیایی زبان مدتی پیش به صورت قاچاقی در اینترنت قرار گرفت و پس از آن اصغر فرهادی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به عنوان دارنده حق پخش فیلم در ایران، مشکلی با دیده شدن این نسخه از فیلم در کشور ندارد. این کارگردان همچنین چندی پیش اعلام کرد که احتمالا یک فیلم در ایران و یکی در امریکا را در برنامه‌های آینده‌اش دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده