// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶

تریلر جدید Jump Force مزایای پیش خرید بازی را نشان می‌دهد

باندای نامکو به‌تازگی ویدیو جدیدی را از بازی Jump Force منتشر کرده است که در این ویدیو پاداش‌های پیش‌خرید بازی نمایش داده می‌شوند.

کمتر از یک ماه دیگر بازی Jump Force عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از کاراکتر شخصی‌سازی شده خودشان، با شخصیت‌های منفی مورد علاقه‌ی خود مبارزه کنند. از طرفی کاربرانی که اهل پیش‌خرید کردن بازی‌های ویدیویی هستند، دوست دارند بدانند جامپ فورس چه مزیت‌هایی را برای آن‌ها به‌عنوان پاداش در نظر گرفته است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Jump Force، ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در ویدیو منتشر شده از بازی جامپ فورس شاهد مزیت‌های پیش‌خرید این بازی هستیم. بازیکنان با پیش‌خرید این بازی می‌توانند وسیله نقلیه Frieza’s Hover Pod را دریافت کنند. همچنین سه پوسته (اسکین) از جهان وان پیس، ناروتو و دراگون بال برای خریداران در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از پاداش‌های پیش‌خرید بازی مبارزه ای Jump Force را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین چندی پیش تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که مبارزه آیزن سوسکه با ایچیگو و روکیا را به‌تصویر کشیده بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده