نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

بسته رایگان Lightning Strikes بازی Battlefield V امروز منتشر می‌شود

دومین بخش از محتویات Tides of War بازی Battlefield V امروز با نام Lightning Strikes منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

استودیو دایس پس از انتشار بازی Battlefield V، به مرور محتویات جدیدی برای آن منتشر می‌کند که در این راستا قرار است امروز شاهد انتشار دومین بخش از مجموعه محتویات Tides of War این بازی با نام Lightning Strikes باشیم. Lightning Strikes در وهله اول، حالت جدیدی به نام Squad Conquest را به بازی اضافه می‌کند که از لحاظ ساختار شباهت زیادی به حالت کانکوئست معمولی دارد ولی در این حالت نبرد‌ها در مقیاس کوچک‌تر ۱۶ نفر در برابر ۱۶ نفر صورت می‌گیرند و شاهد درگیری‌های سریع‌تری هستیم. 

علاوه بر حالت جدید، در این بسته شاهد اضافه شدن چهار اسلحه هم به بازی خواهیم بود که سهم هر کلاس از آن‌ها، یک اسلحه است. اسامی این اسلحه‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • Zk-383 SMG (کلاس مدیک)
  • Modele 1944 semi-automatic rifle (کلاس اسالت)
  • M1922 MMG (کلاس ساپورت)
  • Mk. III bolt-action rifle (کلاس ریکان)

البته این حالت و سلاح‌های جدید که امروز در دسترس قرار می‌گیرند، تنها بخشی از محتویات کلی Lightning Strikes هستند و دایس قرار است در آینده موارد دیگری را هم به عنوان بخشی از این آپدیت به بازی اضافه کند. برای مثال یک گرند آپریشن جدید با نام Battle of Hannut در تاریخ ۲ اسفند در دسترس قرار خواهد گرفت. پس از آن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) شاهد اضافه شدن بخش Co-Op به بازی خواهیم بود که شامل هشت مرحله مختلف می‌شود. در نهایت در ماه مارس (اسفند/فروردین) هم حالت Rush رسما در دسترس قرار خواهد گرفت. 

به احتمال زیاد پس از انتشار این محتویات هم شاهد انتشار حالت بتل رویال بازی با نام Firestorm خواهیم بود که پیش‌تر تاریخ انتشار آن ماه مارس اعلام شده است. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به بسته Lightning Strikes را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده