// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸

لوت باکس ها جایی در بازی Anthem ندارند

تهیه کننده استودیو بایوور در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در بازی Anthem خبری از لوت‌باکس‌ها نیست چرا که وجود آن‌ها بی‌معنی است.

در سال ۲۰۱۷ و با عرضه‌ی بازی Star Wars Battlefront II، که وجود لوت‌باکس‌ها را وارد مرز‌های جدیدی کرد، مخاطبان همیشه نگران گسترش این عادت بین بسیاری از ناشرین و سازندگان شدند. یکی از این بازی‌ها که بازیکنان عقیده داشتند لوت باکس‌ها در آن نقش به‌سزایی دارند، بازی Anthem بود؛ زیرا Anthem دارای بخش شخصی‌سازی جاولین‌ها است و آیتم‌های تزئینی مختلفی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در توییتر بحثی میان هواداران شکل گرفته بود که بازی Anthem از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها استفاده می‌کند. در این میان مایکل گمبل، تهیه کننده ارشد Anthem، در این بحث حضور پیدا کرد و گفت که انتم فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا لوت باکس‌ها است. وی در این باره می‌گوید:

ما لوت باکس‌ها را به‌بازی اضافه نخواهیم کرد و هدفی در این کار وجود ندارد. لوت باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه چیز‌هایی هستند که در موردشان توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم.

همچنین در ادامه گمبل به محتویات نسخه Legion of Dawn بازی Anthem اشاره کرد. وی اعلام کرده است که نسخه Legion of Dawn تنها شامل اسکین نمی‌شود. بازیکنان با خرید این نسخه Armour، سلاح و موارد مختلفی می‌شود. با اینکه بازی Anthem فاقد لوت باکس است، اما احتمال دارد در زمان عرضه‌ی بازی شاهد پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای جاولین‌های بازی باشیم که اختلالی در بخش داستانی و تجربه‌ی چندنفره‌ی بازیکنان به‌وجود نمی‌آورد. با این تفاسیر باید تا زمان عرضه‌ی رسمی بازی Anthem منتظر بمانیم. بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده