// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲

کراس پلی به صورت کامل به بازی Rocket League اضافه شد

استودیو سایانیکس در وبسایت پلی استیشن اعلام کرده است که حال تمامی کاربران بازی Rocket League می‌توانند در کنار یکدیگر این بازی را تجربه کنند.

کراس پلی یکی از آن ویژگی‌هایی است که می‌تواند به‌تجربه‌ی بهتر تمامی بازیکنان بازی‌های ویدیویی کمک کند. این ویژگی به‌بازیکنان اجازه می‌دهد که صرف نظر از پلتفرمی که بازی را روی آن خریداری کرده‌اند، در کنار یکدیگر مشغول تجربه حالت‌های آنلاین شوند. در گذشته تنها کمپانی سونی بود که مخالف این حرکت بود و بالاخره پس از بازخوردهای مختلف سونی هم به اعمال کراس پلی میان پلی استیشن 4 و سایر کنسول‌ها رضایت داد.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، جرمی دانهام، معاون ارشد بخش بازاریابی استودیو سایانیکس (Psyonix)، در وبسایت پلی استیشن اعلام کرده است که کراس پلی بازی Rocket League برای تمامی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ فعال شده است. در این میان اشاره کنم که هنوز ویژگی ساخت پارتی به‌صورت کراس پلی (بازیکن‌های پلتفرم‌های مختلف در یک پارتی حضور پیدا کنند) و استفاده از سیستم Matchmaking هنوز به راکت لیگ اضافه نشده است، اما در اوایل سال ۲۰۱۹ با انتشار آپدیت، این ویژگی‌ها به بازی اضافه خواهند شد.

در حال حاضر بازیکنان می‌توانند با ساخت بازی‌های شخصی‌سازی شده مقابل یکدیگر قرار بگیرن یا به‌صورت آزادانه از این ویژگی استفاده کنند. پس از بازی Fortnite، راکت لیگ را می‌توان پر درخواست‌ترین بازی‌ای دانست که بازیکنان دوست داشتند کراس پلی به آن اضافه شود. در گذشته تیم سازنده اعلام کرده بود که فعال کردن کراس پلی به‌صورت کامل در Rocket League کار سختی نیست و فقط نیازمند تاییدیه سونی هستند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد اضافه شدن کراس پلی به بازی راکت لیگ چیست؟ دوست دارید در آینده چه بازی‌هایی از این ویژگی استفاده کنند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده