// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Endless Road؛ جاده بی‌پایان

بازی موبایل Endless Road یکی از بهترین آثار کارتی است که مکانیسم چالش برانگیزی دارد و از یک روایت داستانی درگیرکننده بهره می‌برد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Endless Road یکی از برترین آثار موبایل در سبک نقش آفرینی است که مکانیسم سختی دارد اما در عین حال می‌تواند بسیار ساده و لذت بخش باشد. شما در این بازی اندروید و آیفون باید یکی از چهار شخصیت بازی را انتخاب کنید و وارد دنیایی پر از ماجراجویی‌های هیجان انگیز شوید. وجود رویداد‌های متنوع و سیستم اچیومنت گسترده نکاتی هستند که تجربه بازی را برای روزهای طولانی ممکن می‌کنند.

اخیرا بازی‌هایی که در سبک استراتژیک منتشر شده‌اند و مکانیسم نبردهای‌شان به‌صورت کارتی است، مورد توجه قرار گرفته‌اند و سازندگان بسیاری آثار خودشان را در این مسیر منتشر می‌کنند. بازی Endless Road یکی از همین آثار است که یک مکانیسم متفاوت را برای شما فراهم می‌کند و نبردهای فوق‌العاده هیجا‌ن‌ انگیزی دارد. تصمیم‌گیری در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید بتوانید از ابزارآلات خود به‌خوبی‌ استفاده کنید و دست بالا را در نبردها داشته باشید. شاید در ابتدا با مکانیسم بازی آشنا نباشید و آن را سخت بدانید، اما با تجربه بیش‌تر بازی می‌توانید با جزئیات آن آشنا شوید و عملکرد بهتری در نبردها داشته باشید. این مکانیسم به‌صورتی است که به‌سادگی آن را یاد خواهید گرفت و پس از آن می‌توانید با فکر عمل کنید و پیروز شوید. تجهیزات متنوع و ابزارهای دیگر برای نبردها به شما داده می‌شود و در قالب کارت روی میز شما جمع می‌شود. می‌توانید این کارت‌ها را ارتقا دهید و از جواهرات و سنگ‌های قیمتی هم استفاده کنید. این وسایل قیمتی برای ارتقا و خرید کارت‌های مختلف کاربرد دارند و می‌توانید بنابر شخصیتی که در اختیار دارید، کارت موردنظر را انتخاب و آن را به میز خود اضافه کنید. چهار کلاس مختلف در بازی وجود دارد که هرکدام شخصیت‌های خاصی را در اختیار شما می‌گذارد. این شخصیت‌ها مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند و باید مکانیسم جدیدی برای هرکدام از آن‌ها درنظر بگیرید. شما در واقع یک سفر دور و دراز در پیش دارید که پر از ماجراجویی‌های هیجان انگیز است و قرار است که دشمنان زیادی سر راه شما ظاهر شوند.

بازی Endless Road

در بخش گرافیکی بازی اندروید و آیفون Endless Road یک نقشه بزرگ خواهید دید که از جاده‌هایی تشکیل شده است. هرکدام از این جاده‌ها دارای مراحل و نبردهای متنوعی هستند و باید بلافاصله بعد از رسیدن به آن‌ها، تجربه کنید. تصمیم‌گیری برای این‌که از کدام جاده می‌روید برعهده شما است و باید یک دید کلی به هدف‌تان داشته باشید. این هدف می‌تواند مبتنی بر نبردها باشد یا اینکه بازیکنی به جمع‌آوری جوایز بیش‌تر علاقه داشته باشد. رویدادهای بازی هم کمک می‌کند که هر روز چالش جدیدی تجربه کنید و اچیومنت‌های خاص بازی را به‌دست آورید. ساز و کار نبردها به‌نوعی است که باید به‌صورت نوبتی کارت‌‌های خود را انتخاب کنید و ضربات خود را بر پیکره دشمنان وارد کنید. توجه به اعداد و ارقام بسیار مهم است و در آینده پیروزی‌های شما به‌صورت میلی‌متری خواهد بود. همین روند باعث می‌شود که استراتژی نبردها بی‌نقص باشد و دست بازیکن برای رو کردن کارت‌هایی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد باز باشد.

بازی از چهار کلاس مختلف تشکیل شده‌ است که هر کدام از شخصیت‌هایش قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند

قابلیت‌های هر شخصیت را در بازی آیفون و اندروید Endless Road می‌توانید تغییر دهید و هوشمندانه عمل کنید. تله‌ها و حملات خاصی در بازی وجود دارند که از کارت‌های شما سرچشمه می‌گیرند و باید در خواندن و کشف قابلیت هر کارت حوصله به‌خرج دهید. هسته اصلی بازی روی همین نبردها استوار شده است و حرکت در مسیر تنها به‌منظور رسیدن به همین نبردها خواهد بود. نقشه بازی نقاط قوت و ضعف بسیاری دارد که انتخاب را به‌عهده بازیکن گذاشته است و باید با فکر و طرح‌ریزی مناسب آن‌ها را انتخاب کنید. گرافیک بازی بسیار جذاب است و شاهد روایت داستانی پیچیده‌ای در بازی هستیم. برای تفهیم این داستان باید تا می‌توانید پیش بروید و انتظار نداشته باشید که بازی همه‌ی داشته‌هایش را در ابتدا رو کند. تنها باید این‌ را بدانید که برای موفقیت باید به‌صورت همه جانبه وارد بازی شوید و همه چهار شخصیت و کلاس بازی را مو به مو متوجه شوید.

بازی Endless Road

روایت داستانی بازی پیچیده است و همه کلاس‌های بازی را شامل می‌شود که بسیار درگیرکننده و چالش برانگیز است

بسته به این‌که شما در نبرد با یک باس پیروز شده یا شکست می‌خورید، گزینه‌های مختلفی برای‌تان باز می‌شود و می‌توانید تجهیزات و قابلیت‌های جدیدی برای شخصیت خود خریداری کنید. تنها راه عوض کردن شخصیت این است که از یک باس شکست بخورید و داستان بازی را از کلاس دیگری ادامه دهید. بیاد داشته باشید که با شکست دادن یک باس، تنها می‌توانید قابلیت‌های خود را بهبود دهید و باید با همان کاراکتر مسیر بازی را ادامه دهید. همیشه حواس‌تان به ماموریت‌های جدیدتان باشد و سعی کنید که آن را هدف اصلی خود کنید. جزئیات ماموریت‌ها و میزان مهارتی که نیاز دارید برای‌تان نمایش داده می‌شود. هرچه قدر XP‌های بیش‌تری ذخیره کنید، شانس‌تان برای خرید تجهیزات ارزشمندتر بیش‌تر خواهد بود.

بازی Endless Road شامل المان‌های سرگرم‌کننده‌ای است که عاشقان سبک نقش آفرینی را راضی می‌کند و تنها کافی است که سبک مبارزات را یاد بگیرید و قابلیت‌های هر شخصیت را بشناسید. نبردها هیچ‌گاه تکراری نمی‌شوند و می‌توانید با انتخاب کلاس‌های دیگر بازی، تجربه‌ای تازه را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Endless Road


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده