نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

بروس کمپبل احتمال ساخته شدن بازی جدید Evil Dead را رد نمی‌کند

بروس کمپبل، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم‌های Evil Dead به شکل غیرمستقیم احتمال ساخته شدن بازی جدیدی از این مجموعه را تأیید کرده است.

فیلم‌ The Evil Dead با اکران در سال ۱۹۸۱ توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و در ایران هم با نام‌های مختلفی مثل «کلبه وحشت» به یکی از آثار ترسناک محبوب تبدیل شد. تا امروز هفت بازی ویدیویی بر اساس این مجموعه ساخته شده‌ است، ولی آخرین بازی غیر موبایلی به سال ۲۰۰۵ برمی‌گردد که تحت عنوان Evil Dead: Regeneration منتشر شد. اکنون توییت بسیار کوتاهی از طرف بروس کمپبل ارسال شده است که امیدهای طرفداران را برای تجربه نسخه جدید بازی بیشتر از قبل می‌کند.

ماجرا به نوشته‌ای مربوط می‌شود که یکی از دوست‌داران Evil Dead آن را توییت کرد:

زمان زیادی از انتشار آخرین نسخه Evil Dead می‌گذرد. آیا احتمال ساخته شدن نسخه جدیدی از این سری وجود دارد؟

به همراه توییت تصویری از این سه بازی هم به چشم می‌خورد: Evil Dead: Hail to the King محصول سال ۲۰۰۰ برای پلی استیشن، دریمکست و کامپیوتر؛ Evil Dead: A Fistful of Boomstick محصول ۲۰۰۳ برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس و بازی Evil Dead: Regeneration که در سال ۲۰۰۵ برای پلی استیشن 2، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شد.

Evil Dead Games

جواب بروس کمپبل هم کوتاه، ولی جالب بود: «بله». شاید خیلی‌ها بروس کمپبل را تنها به عنوان بازیگر این مجموعه در نقش «اش ویلیامز» بشناسند، ولی او تهیه‌کننده همه آثار سینمایی و تلویزیونی مرتبط با Evil Dead هم بوده است؛ از دو فیلم اول و Army of Darkness به کارگردانی سم ریمی تا سریال Ash Vs Evil Dead و فیلم ۲۰۱۳ این مجموعه. او حتی در تولید فیلم Within the Woods هم نقش داشت و علاوه بر بازی در آن، یکی از تهیه‌کنندگان این اثر هم بود؛ فیلم کوتاهی از سم ریمی که در سال ۱۹۷۸ ساخته شد و بعدها Evil Dead از دل همین فیلم متولد شد.

کمپبل همچنین در تولید بازی‌های ویدیویی این مجموعه هم نقش داشته و علاوه بر صداگذاری در آن‌ها، یکی از تهیه‌کنندگان این بازی‌ها بوده است. به همین دلیل همین توییت کوتاه کمپبل هم امیدی هرچند اندک برای طرفداران «مرده شریر» به وجود آورده است تا سال‌ها بعد از عرضه آخرین بازی بزرگ از این مجموعه، منتظر نسخه جدیدی از آن باشند.

آخرین بازی از این مجموعه قدیمی Evil Dead: Endless Nightmare بود که بعد از دو بازی موبایلی Army of Darkness: Defence و Evil Dead: The Game در سال ۲۰۱۶ برای اندروید و iOS منتشر شد و باید دید در آینده خبری از نسخه‌های بزرگ‌تر بازی می‌شنویم یا خیر. ولی در هر صورت این را می‌دانیم که بازی‌های برگرفته از فیلم‌های ترسناک قدیمی هنوز هم در صورت دارا بودن جذابیت‌های کافی می‌توانند فروش بالایی داشته باشند؛ مثل Friday the 13th: The Game که با وجود امتیازهای نه‌چندان جالب خود به فروش مناسبی دست پیدا کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده