// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بیش از یک میلیون نفر دموی Resident Evil 2 Remake را تجربه کرده‌اند

بیش از یک میلیون نفر دموی ۳۰ دقیقه‌ای بازی Resident Evil 2 Remake را تجربه کرده‌اند و فقط تعداد کمی موفق به تمام کردن آن شده‌اند.

شکی نیست که طرفداران مجموعه بازی Resident Evil بی‌صبرانه منتظر‌ند که بازی Resident Evil 2 Remake را تجربه کنند. با انتشار دموی این بازی را که فقط یک‌بار فرصت بازی کردن دارید، کپکام اعلام کرد که بیش از یک میلیون نفر این دمو را بازی کرده‌اند و فقط ۲۸ درصد بازیکنان موفق به تمام کردن آن شده‌اند.

این دمو به بازیکنان ۳۰ دقیقه فرصت می‌دهد که آن را به پایان برسانند و بعد از این مدت زمان شما قادر به بازی کردن آن نیستید. همان طور که توقعش را داشتیم، بازیکنان پی سی توانستند راهی را برای برداشتن تایمر این دمو پیدا کنند تا بتوانند بعد از تمام شدن مدت زمان ۳۰ دقیقه به بازی خود ادامه دهند همچنین داده‌کاوان توانستند از طریق این دمو به اطلاعات جدیدی راجع به بازی دست یابند.

Resident Evil 2 Remake

به نظر می‌آید با انتشار بازی Resident Evil 2 بازیکنان می‌توانند آمار و ارقام بازی خود را با دیگر بازیکنان جهان از طریق وبسایت رسمی این بازی مقایسه کنند که این ویژگی برای بازی تک نفره‌ای مثل رزیدنت ایول می‌تواند جالب باشد.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آمازون نسخه فیزیکی این بازی را پیش‌خرید کنید و از طریق فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به پیش‌خرید نسخه دیجیتال آن با قیمت ۶۰ دلار کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده