// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیو جدید بازی The Grand Tour Game از وجود گجت‌های متنوع خبر می‌دهد

با نزدیک شدن زمان انتشار بازی The Grand Tour Game، ویدیوی جدیدی منتشر شده است که در آن مجریان برنامه The Grand Tour از وجود انواع گجت در این بازی سخن می‌گویند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی آمازون یک ویدیوی جدید از بازی The Grand Tour Game منتشر کرده است که در آن سه مجری محبوب این مجموعه درباره این بازی با یکدیگر صحبت می‌کنند. در این ویدیو ریچارد هموند را مشاهده می‌کنیم که هر چند ثانیه یک‌بار به دوربین نگاه می‌کند و با آهنگ پس‌زمینه حماسی به تبلیغ این بازی‌ می‌پردازد و در این بین جیمز می و جرمی کلارکسون با قطع کردن صحبت‌های او به گفتگو درباره گجت‌های بازی می‌پردازند.

کلارکسون در صحبت‌های خود اشاره می‌کند که معتقد است بازی به گجت‌های بیشتری نیاز دارد. این گجت‌ها می‌توانند به خودروی شما افزوده شوند و با استفاده از آن‌ها دیگر رانندگان را از مسیر خارج کنید. با این حال در این ویدیو هیچ صحنه‌ای از گیم‌پلی بازی که در آن از این گجت‌ها استفاده شود، نشان داده نمی‌شود و فعلا باید به صحبت‌های این سه مجری بسنده کنیم تا در زمان انتشار بازی، استفاده از آن‌ها نشان داده شود. می‌توان مطمئن بود که این امکانات تنها به حالت چند نفره آفلاین بازی محدود می‌شوند و در بخش تک‌نفره شاهد این گجت‌ها نخواهیم بود.

بر اساس صحبت‌های این سه مجری می‌توان انتظار داشت که در بازی گجت‌های منحصربه‌فردی همانند بمب دودزا، از بین بردن دید بازیکنانی که عقب هستند، ریختن فنجان‌های چایی و خرد شدن آن‌ها در مسیر مسابقه و حتی ریختن بستنی در جاده و لیز کردن سطح آن وجود دارد. در این بین حتی اشاره کوتاهی به آتش‌بازی هم می‌شود، اما وقتی جیمز می می‌خواهد ادامه دهد جرمی کلارکسون حرف او را قطع می‌کند و به او می‌گوید که قرار نیست در این بازی از خودرو پنیر به بیرون پرت کنیم! بنابراین اگه به دنبال بازی‌ای می‌گردید که از خودروی خود پنیر بیرون پرت کنید بهتر است به دنبال بازی دیگری بگردید!

چند روز پیش بود که یک ویدیو کوتاه از بازی منتشر شد و در آن هموند را مشاهده می‌کنیم که در حال تجربه مسیر Hill Climb است. این همان مسیری است که در مجموعه اصلی و در دنیایی واقعی هموند در آن تصادف کرد و راهی بیمارستان شد. همچنین در ویدیوی دیگری شاهد این سه مجری هستیم به صورت چند نفره اسپلیت اسکرین در حال تجربه بازی هستند.

بازی به صورت اپیزودیک است و در زمان انتشار محتوای مربوط به دو اپیزود اول فصل اول و دو اپیزود اول فصل دوم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این بازی همچنین شامل تمام اپیزودهای فصل سوم خواهد بود و پس از انتشار بازی و مجموعه اصلی، هر اپیزود مربوط به مجموعه به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.

در حال حاضر بازی The Grand Tour Game برای پیش خرید در دسترس قرار دارد و بازیکنانی که بازی را پیش خرید کنند، پس از انتشار بازی به سه خودروی مخصوص مجموعه شامل خودروی Bushy Eco ریچارد هاموند از قسمت چهارم فصل یک، Firetruck جیمز می از قسمت چهارم فصل دو و Beach Buggy جرمی کلارکسون از قسمت هفتم اولین فصل از برنامه‌ی تلوزیونی The Grand Tour دسترسی پیدا می‌کنند. ویدیوی صحبت‌های این سه مجری را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی The Grand Tour Game در تاریخ ۲۶ دی‌ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان این مجموعه تلویزیونی می‌توانند آن را تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده