// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Aquatic Life Adventures؛ ماجراجویی در زیر آب

بازی موبایل Aquatic Life Adventures یک ماجراجویی ساده در زیر آب است که می‌تواند برای مدت کمی برای‌تان جذاب باشد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Aquatic Life Adventures را می‌توان یک اثر ساده دانست که می‌تواند برای مدت محدودی شما را سرگرم کند و المان‌های جذابی برای سرگرم کردن داشته باشد. این بازی اندروید و آیفون یک ماجراجویی شگفت‌انگیز در زیر آب است و با داشتن قابلیت‌های ارتقا مهارت و شخصیت‌‌های اضافه بازیکنان زیادی را به سمت خودش جذب می‌کند.

گیم‌پلی بازی Aquatic Life Adventures بدین صورت است که با شخصیت خودتان در زیر آب حرکت می‌کنید و سعی می‌کنید که سه ستاره هر مرحله را کسب کنید. سرعت این شخصیت را می‌توانید در سه وضعیت کنترل کنید و تجربه متفاوت‌تری داشته باشید. هرچه قدر که سرعت بالاتر باشد، شما با چالش سخت‌تری روبرو هستید و رسیدن به امتیازات برای‌تان سخت‌تر می‌شود. نکته مهم این است که حتما از حلقه‌ها عبور کنید و سه ستاره بازی را کسب کنید. در مسیر خود می‌توانید خرچنگ‌های کوچک و بزرگ را بخورید و امتیاز بیش‌تری برای ارتقا شخصیت‌های خود داشته باشید. وجود این سیستم باعث می‌شود که علاقه بیش‌تری برای گذر از مراحل دیگر داشته باشید و در آینده آیتم‌های بیش‌تری از بازی را خریداری کنید. باید از دشمنانی که به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند، دوری کنید و مسیر خودتان را تعیین کنید. سیستم چرخش بازی طوری نیست که بتوانید در یک لحظه به فکر کسب امتیاز باشید و باید از قبل برنامه‌ریزی حرکتی داشته باشید. این مورد کمی اذیت کننده است اما به هر حال چالشی است که علارغم بدقلق بودنش می‌تواند جذاب باشد. اگر بازی را در حالت Easy قرار دهید، سرعت شخصیت به پایین‌ترین حد خود می‌رسد و می‌توانید فرصت کافی برای رسیدن به ستاره‌ها و خرچنگ‌ها را داشته باشید و به‌راحتی از دشمنان خود جاخالی دهید. خوشبختانه با برخورد به دشمنان درجا کشته نمی‌شوید و تنها میزانی از نوار سلامت شما که ۱۰۰ واحد است، کم می‌شود. بسته به جثه دشمنی که با آن برخورد می‌کنید، این روند متفاوت است و تاثیر متفاوتی روی این نوار می‌گذارند.

Aquatic Life Adventures

رقابت با رقبا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی اندروید و آیفون Aquatic Life Adventures است و می‌توانید در صفحه جهانی رتبه‌های بالاتر را کسب کنید. باید در طول مسیر قلب‌ها را جمع آوری کنید و نوار سلامتی خود را در حالت نهایی نگه دارید. مراحل تنوع بسیار بالایی دارند و شما را در شرایط خاص با پس‌زمینه‌های زیبا در زیر دریا قرار می‌دهند. هرکدام از کاراکترهایی که می‌خرید یک شناسنامه دارند و میزان تاثیرگذاری و مهارت در چرخش‌شان در آن نمایش داده شده است. این شخصیت‌ها اگر مهارت بیش‌تری داشته باشند و شما هم آن‌ها را ارتقا دهید، در حالت Hard بیش‌تر به دردتان می‌خورند و می‌توانید حداکثر امتیازات را بدون هیچ چالشی کسب کنید. همین روند باعث می‌شود که علاقه بیش‌تری برای ادامه داشته باشید و برای خود هدف گزاری کنید.

سیستم ارتقا بازی بسیار عالی است و بازیکنان را برای ادامه دادن علاقه‌مند می‌کند

تنوع بازی آیفون و آندروید Aquatic Life Adventures در زمینه دشمنان هم دیده می‌شود و به طور مثال آن‌ها با پف کردن، فضای کمی را برای عبور شما باقی می‌گذارند. با استفاده از نوار بالایی می‌توانید مسیر باقی‌ مانده تا انتهای مسیر را بفهید و حتی لوکیشین ستاره‌ها را هم حدس بزنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. گرافیک بازی طراحی ساده‌ای دارد و سازندگان تمرکز بیش‌تر خودشان را روی گیم‌پلی و بخش ارتقا گذاشته‌اند. برخی از مراحل هم وجود دارند که حالت بی‌نهایت نامیده شده‌اند و ماموریت‌های خاصی به شما محول می‌کنند. در این مراحل باید تعداد مشخصی میگو و خرچنگ بخورید یا اینکه مسیر با متراژ مشخصی را طی کنید. جوایز این مراحل ویژه هستند و می‌توانید سریع‌تر به خرید کاراکترهای موردنظر خود برسید.

Aquatic Life Adventures

بازی Aquatic Life Adventures دارای سه حالت سرعتی است که هرکدام چالش‌های خاص خودشان را دارند

انیمیشن‌های چهره حیوانات زیر آب خنده‌دار و جذاب هستند و تغییر شکل جالبی را برای بازیکنان به نمایش می‌گذارند. با کسب میگوهای بیش‌تر می‌توانید مروارید‌ها را رشد دهید و امتیازات ویژه کسب کنید. طراحی مراحل بازی Aquatic Life Adventures به‌گونه‌ای است که شما مسیر را متوجه می‌شوید و می‌توانید همه میگوها و ستاره‌ها را کسب کنید. البته در ادامه این چالش سخت‌تر می‌شود و باید پیش‌بینی تغییر مسیرها را داشته باشید. چرا که در غیر این‌ صورت نمی‌توانید به‌صورت ناگهانی تصمیم بگیرید و به‌ناچار باید بیخیال ستاره یا میگوهایی شوید که از مسیر دور هستند. این موضوع در درجه سخت بازی بیش‌تر به چشم می‌خورد و باید مهارت کافی در طراحی مسیر پیمایش خود داشته باشید.

بازی Aquatic Life Adventures اثری است که چندان ذهن شما را درگیر نمی‌کند و ممکن است حتی همان ابتدا از آن زده شوید؛ اما المان‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای دارد که می‌توانند اوقات فراغت‌تان را پر کنند و برای ساعتی هم که شده شما را با ماجراجویی در زیر آب همراه کنند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Aquatic Life Adventures


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده