نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Switchblade تا چند روز دیگر به شکل Free to Play منتشر خواهد شد

بازی Switchblade از حالت Early Access خارج و چند روز دیگر به صورت Free to Play برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود.

استودیوی مستقل Lucid Games از عرضه بازی Switchblade در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر خبر داده است. این بازی ریسینگ، سبک MOBA را به شکلی متفاوت با حضور ماشین‌ها به نمایش می‌گذارد و بازیکن‌ها را سرگرم مبارزات بین دو تیم پنج نفره از طریق ماشین‌های جنگی و مجهز می‌کند.

داستان Switchblade در آینده‌ اتفاق می‌افتد؛ دورانی که نبردهایی مهیج بین رانندگانی با ماشین‌های مخصوص در جریان است و هر ماشین به کمک تجهیزات و سلاح‌های ویژه خود به جنگ حریفان می‌رود و باید در کنار نابود کردن برج‌ها و تأسیسات رقیب، از پایگاه نیروهای خودی نیز دفاع کند. بازیکن‌ها در ابتدای هر رقابت می‌توانند ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنند و اگر از آن رضایت نداشتند هم قادر به تعویض ماشین در داخل مسابقه هستند؛ ماشین‌هایی که هرکدام قابلیت‌های مخصوص خود را دارند و در زمینه‌هایی دارای قدرت و ضعف هستند.

بازی Switchblade پیش از این به شکل بتا و Early Access در اختیار علاقمندان قرار گرفته بود و اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل تست خود و اطمینان سازندگان آن از کیفیت مناسب بازی، به شکل یک اثر Free to Play به‌رایگان به دست دوست‌داران این سبک می‌رسد؛ سبکی که از سال‌ها قبل در ایران با عنوان «ماشین جنگی» شناخته می‌شده است و طرفداران خاص خود را دارد. قرار است در آینده محتویات بیشتری از جمله ماشین‌ها، نقشه‌ها، آیتم‌ها و حالت‌های بازی متنوع به این محصول لوسید گیمز اضافه شوند و آن را گسترده‌تر کنند.

لوسید گیمز در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و اعضای آن را تعدادی از کارکنان سابق Bizarre Creations (سازنده Project Gotham Racing) تشکیل می‌دهند. تا امروز به جز بازی Geometry Wars 3 و چند بازی موبایلی، بازی دیگری از این استودیو ندیده‌ایم و شاید Switchblade بتواند نام و آوازه لوسید گیمز را بیشتر از قبل بر سر زبان‌ها بیندازد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده