نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷

در فیلم Godzilla: King of the Monsters احتمالا شاهد حالت آتشین گودزیلا خواهیم بود

طبق تصاویر منتشر شده از اکشن فیگورهای فیلم Godzilla: King of the Monsters، به نظر می‌رسد که شاهد نسخه محبوب گودزیلا خواهیم بود.

ماه گذشته بود که کمپانی برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از کایجوهای فیلم بودیم. در این فیلم شاهد اشاره‌های بسیاری به نسخه اورجینال این مجموعه که توسط کمپانی توهو خلق شده بودند هستیم که به نظر می‌رسد باید منتظر چیزهای جالب‌تری نیز در فیلم باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در دنباله فیلم Godzilla ممکن است شاهد نسخه و فرم متفاوت و محبوب گودزیلا نیز باشیم. به‌تازگی کمپانی اسباب بازی سازی Jakk's Pacific تصاویر محصولات اختصاصی خود از این فیلم را برای پیش فروش منتشر کرده که این تصاویر ظاهرا بخش‌های مهمی از فیلم Godzilla: King of the Monsters را نیز فاش می‌کند. طبق تصویر روی جلد یکی از این اکشن فیگورها، در این فیلم ممکن است شاهد نسخه Burning Godzilla (برنینگ گودزیلا) نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Burning Godzilla in Godzilla: King of the Monsters

برنینگ گودزیلا در واقع بخشی از دوره هیسه‌ای مجموعه توهو بوده است که از سال ۱۹۸۴ با فیلم The Return of Godzilla (بازگشت گودزیلا) آغاز شد و تا انتشار فیلم Godzilla vs. Destoroyah در سال ۱۹۹۵ ادامه داشت. در این نسخه از گودزیلا، نفس اتمی این هیولای محبوب از رنگ آبی به رنگ آتشین تبدیل می‌شود که قدرت و تخریب پذیری آن به مراتب بیشتر از گذشته است. در پک نبرد King's Collide شاهد حضور شخصیت ماترا نیز هستیم که اگر این موضوع درست باشد، باید شاهد مبارزه بین گودزیلا و ماترا در طول فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز باشیم،‌ اما ممکن است این نبرد در اواخر فیلم نیز نباشد. با این حال، ممکن است در نهایت این اکشن فیگور تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد و در فیلم شاهد این نسخه از گودزیلا نباشیم، اما به نظر می‌رسد که حداقل باید تا زمان انتشار تریلر دیگر یا اکران فیلم صبر کنیم.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Godzilla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده