نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

تاریخ احتمالی انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home مشخص شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از تاریخ احتمالی انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far from Home منتشر شده است.

ماه گذشته و در حاشیه پنل کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 که با نام CCXP شناخته می‌شود، اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) منتشر شد، اما این تریلر تنها برای افراد حاضر در پنل منتشر شده و قرار است در زمان دیگری به صورت آنلاین منتشر شود؛ هرچند که هنوز زمان جدیدی برای انتشار آن اعلام نشده است. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که تاریخ رسمی انتشار اولین تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت SuperBroMovies منتشر کرده، اولین تریلر این فیلم روز سه شنبه، ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی ۱۳۹۷) به صورت عمومی منتشر خواهد شد. این وب‌سایت ادعا می‌کند که ۵ منبع مختلف و موثق تایید کرده‌اند که اولین تریلر دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در این تاریخ منتشر خواهد شد، اما تاکنون شاهد واکنشی از سونی پیکچرز یا مارول استودیو نبوده‌ایم.

گفته می‌شود که اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home در ابتدا قرار بود در ماه گذشته منتشر شود، اما سونی پیکچرز در لحظه آخر برنامه خود را تغییر داد و حال به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار تابستان امسال و بازگشت مرد عنکبوتی باشیم. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far from Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم اسپایدرمن نیز بر عهده جان واتس بوده است. علاوه بر این، مایکل جاکینو، آهنگساز برجسته هالیوود، برای نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Spider-Man باز خواهد گشت.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده