// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

احتمال وجود حالت نیو گیم پلاس در بازی Resident Evil 2 Remake

کاربران کامپیوتر با جستجو در فایل‌های بازی نسخه دمو Resident Evil 2 Remake متوجه وجود یک حالت نیو گیم پلاس برای بازی شده‌اند.

ظاهرا تغییرات طراحی و گرافیکی تنها مواردی نیستند که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Resident Evil 2 Remake، آن‌ها را روی نسخه‌ی ریمیک رزیدنت ایول 2 اعمال کرده است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران نسخه کامپیوتر دموی Resident Evil 2 Remake، از طریق ادیتور HEX و فایل Exe دموی بازی متوجه اطلاعاتی از ویژگی‌های رزیدنت ایول 2 ریمیک شده است.

در فایل‌های بازی و بخش کاراکترها به‌نظر می‌رسد شاهد روش‌های مختلفی از بازی برای لیان و کلر هستیم. در این فایل‌ها به Leon A، Leon B و همچنین Claire A و Claire B اشاره شده است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این نوشته‌ها مشخص نیست که آیا شاهد گیم‌پلی یا روایت داستان مختلفی هستیم یا خیر. جدا از این مورد، در فایل‌های دموی بازی Resident Evil 2 Remake اشاره مستقیمی به حالت نیو گیم پلاس شده است. در حال حاضر این مورد به طور رسمی از سوی کپکام اعلام نشده است، اما اضافه کردن این ویژگی آن‌چنان مورد عجیبی نیست.

بازی Resident Evil 7 که آخرین نسخه عرضه شده از این مجموعه است، این ویژگی را دریافت کرده بود و احتمال دارد کپکام آن را برای نسخه‌ی ریمیک Resident Evil 2 هم در نظر بگیرد. از طرفی داستان بازی پس از هفت الی هشت ساعت تمام می‌شود و وجود این حالت برای یک بازی ۶۰ دلاری می‌تواند تجربه‌ی کاربران را گسترش دهد. در کنار تمامی موارد فاش شده از فایل‌های بازی می‌توان به حالت Rogue هم اشاره کرد. در این حالت ویژگی‌هایی نظیر عوض کردن کاستوم، رتبه‌بندی‌ها، فروشگاه و سایر موارد برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. از طرفی این حالت می‌تواند همان RE.net باشد که بازیکنان در جریان آن می‌توانند آمار مختلفی را مشاهده کنند. این در حالی است که کپکام در گذشته به یک حالت جدید و بزرگ اشاره کرده بود.

آخرین مورد اشاره شده هم انتخاب دوربین است که با شروع بازی می‌توانید آن را انتخاب کنید. متاسفانه اطلاعات واضح و دقیقی از این گفته وجود ندارد که چه حالت‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با این‌حال علاقه‌مندان برای مشاهده‌ی تمامی موارد فاش شده می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. تمامی موارد ذکر شده، چیزهایی هستند که در فایل‌های بازی کشف شده‌اند و امکان دارد صحت نداشته باشند. باید تا زمان عرضه‌ی بازی صبر کرد و ببینیم کپکام چه ویژگی‌هایی را برای بازیکنان در نظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد این اطلاعات چیست؟


منبع Comickbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده