نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

جدیدترین تریلر فیلم سینمایی درخونگاه منتشر شد

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم سینمایی «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی منتشر شده است.

فیلم درخونگاه جدیدترین ساخته‌ی سیاوش اسعدی است. این فیلم سینمایی یکی از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود. بنابر تازه‌ترین اخبار سینمای ایران، اخیرا تریلری از این فیلم سینمایی منتشر شده است. در این تریلر تازه منتشر شده شاهد بخش‌هایی از این فیلم سینمایی و پشت صحنه‌اش هستیم. شما در ادامه می‌توانید تازه‌ترین تریلر فیلم «درخونگاه» را ببینید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، جمشید هاشم پور، منصور شهبازى، على استادى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته آ پناهى‌ها را به عنوان بازیگر دارد. وظیفه‌ی نگارش این فیلم سینمایی بر عهده نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه‌ی آن بر عهده‌ی منصور پورسهراب بوده است. سیاوش اسعدی پیش از «درخونگاه» فیلم‌های «جیب بر خیابان جنوبی» و «حوالی اتوبان» را ساخته است. منصور پور سهراب، تهیه کننده «درخونگاه» سابقه تهیه فیلم‌هایی مانند«حمال طلا» و «من سالوادور نیستم» را دارد.

امین حیایی، بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «ما شما را دوست داریم خانم یایا»، «دارکوب»، «شعله‌ور»، «ثبت برابر است با سند»، «سه بیگانه» و «زنان ونوسی، مردان مریخی» را دارد. ژاله صامتی، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» سابقه بازی در فیلم‌های دیگری مانند «در وجه عامل»، «ضد گلوله»، «رفیق بد»، «عصر یخبندان» و «گیلانه» را دارد. مهراوه شریفی‌نیا، دیگر بازیگر «درخونگاه» پیش‌تر در فیلم‌هایی مانند «قصه‌ها»، «اخراجی‌ها ۲» و «به من نگاه کن» نقش‌آفرینی کرده است. او به تازگی به سریال «دل» اضافه شده است. نادر فلاح نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «اگزما»، «دریاچه ماهی»، «طعم شیرین خیال» و «خانه دختر» را دارد. جمشید هاشم‌پور یکی از نامدارترین بازیگران «درخونگاه» است و در فیلم‌هایی مانند «کیفر»، «جنایت» و «مسافر ری» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده