نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

سیروس مقدم از پایتخت ۶ می‌گوید

سیروس مقدم، کارگردان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره شرایط ساخت «پایتخت 6» صبحت کرده است.

سریال تلویزیونی «پایتخت» یکی از مجموعه‌های مورد توجه صدا و سیما است که تاکنون در پنج فصل جلوی دوربین رفته است. به تازگی و بنابر اخبار جدید سینمای ایران، سیروس مقدم، کارگردان این سریال ایرانی درباره شرایط ساخته شدن فصل ششم سریال پایتخت صحبت‌هایی کرده است. این کارگردان درباره میل تیم سازنده به ساخت پایتخت 6 چنین گفت:

«پایتخت» متعلق به مردم است و تا وقتی که مردم بخواهند، ادامه پیدا می‌کند. در حرف ها مطرح می‌شود تیم سازنده پایتخت خواهان ادامه این مجموعه نیستند اما این صحیح نبوده و این حرف تیم سازنده نیست.

مقدم افزود:

تا وقتی مردم از «پایتخت» دل زده نبوده و آن را دوست داشته و بخواهند ببینند، این سریال را ادامه می‌دهیم اما مساله مهمی هم که باید در ساخت دنباله پایتخت درنظر گرفته شود، این است که باید سوژه‌های خوبی پیدا کنیم.

سریال پایتخت 5

سیروس مقدم در ادامه با اشاره به تیمی بودن ساخت یک مجموعه دنباله‌دار، گفت:

به تعداد آدم های این سرزمین سوژه وجود دارد که وارد پایتخت بشود؛ همانگونه که قصه اجازه داد خانواده «نقی معمولی» سر از سوریه درآوردند. یک تیم بازیگرند که باید برای ساخت «پایتخت ۶» حضور داشته باشند. جمع کردن آدم‌های پایتخت نیاز به برنامه‌ریزی دارد؛ باید مدیران فرهنگی پس از «پایتخت ۵» به فکر برنامه‌ریزی پایتخت بعدی می‌افتادند تا تیم از هم نپاشد.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های مربوط به پایتخت چنین گفت:

متاسفانه نسبت به «پایتخت» در بخش برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی ما کم لطفی شد و به این نیاز و مطالبه مردم پاسخ داده نشده و تیم سازنده پایتخت الان متلاشی و هرکدام سرگرم کاری هستند. مقدم افزود: اما تا زمانی که مردم خواهان پایتخت باشند و اگر صدای اعتراض مردم از پخش نشدن پایتخت امسال به گوش مسئولان برسد، شاید جدی‌تر به این مساله بیندیشند.

پس از صحبت‌های سیروس مقدم، مدیر شبکه یک سیما از سیروس مقدم برای ساخت «پایتخت ۶» به مناسبت عید نوروز ۹۸ دعوت کرد. شما کاربران زومجی نیز می‌توانید نظرات خود را درباره صحبت‌های اخیر سیروس مقدم و مجموعه پایتخت با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده