// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷

درآمد مجموعه Call of Duty فراتر از فیلم‌های مارول یا جنگ ستارگان است

کمپانی اکتیویژن بلیزارد به‌تازگی اعلام کرده است که درآمد مجموعه Call of Duty از دنیای سینمایی مارول و مجموعه جنگ ستارگان سبقت گرفته است.

کمپانی اکتیویژن بلیزارد اخیرا سِمَت مدیران بخش‌های مختلف خود را تغییر داده است و همچنین در جریان نشست خبری معرفی مدیران جدید کمپانی، اطلاعات جالبی از درآمد کلی مجموعه Call of Duty (مجموع درآمد اولین نسخه تا آخرین نسخه) را منتشر کرده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) اعلام کرده است که در آمد کلی سری کالاف دیوتی از جهان سینمایی مارول سبقت گرفته است. همچنین این درآمد دو برابر مجموع درآمد تمامی فیلم‌های جنگ ستارگان در باکس آفیس است. در این میان اشاره کنم که این مقایسه در حالی است که بازی‌های ویدیویی جدید تقریبا شش برابر بلیط یک فیلم سینمایی قیمت دارند. با این‌حال نمی‌توان منکر بزرگی مجموعه Call of Duty و عملکرد فوق‌العاده‌اش شد.

اکتیویژن این روز‌ها یک خانه تکانی اساسی در بخش سمت مدیران و کارمندان داشته است. راب کاستیچ که در گذشته معاون ارشد بخش اجرایی کالاف دیوتی بود، حال به‌عنوان مدیر جدید کمپانی انتخاب شده است. همچنین هومام ساکینی، مدیر امور مالی و امنیتی استودیو کینگ دیجیتال، به‌عنوان رئیس بخش‌های ذکر شده انتخاب شده است. در انتها دنیس دارکین با حفظ سمت مدیر امور مالی اکتیویژن بلیزارد، به‌عنوان رئیس جدید بخش کسب و کارهای اکتیویژن بلیزارد انتخاب شد. اکتیویژن بلیزارد در نشست خبری خود به این مورد هم اشاره کرد که همانطور که قبلا اعلام شده بود، جی. آلن برک، رئیس جدید کمپانی بلیزارد (‌Blizzard Entertainment) خواهد بود.

راب کاستیچ شخصی بوده است که تغییرات امروزی را در سری Call of Duty به‌وجود آورده است. در بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشاهده کردیم که این مجموعه دستخوش تغییر بزرگی شد و بخش داستانی از آن حذف شد. همچنین یک حالت بتل رویال برای بازیکنان در نظر گرفته شد تا تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده