// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

قوانین استرداد بازی در فروشگاه اپیک گیمز تغییر کرد

استودیو اپیک گیمز تغییرات جدیدی را در قوانین پس دادن مبلغ بازی‌های فروخته شده اعمال کرده و از طرفی پشتیبانی بیشتری در بخش قیمت‌گذاری منطقه‌ای صورت خواهد گرفت.

قوانین و نحوه پس گرفتن بازی در فروشگاه اپیک گیمز یکی از مشکلات این فروشگاه بود. در گذشته سیستم پس گرفتن بازی شباهت‌های بسیاری به بازی Fortnite و بخش پس گرفتن اسکین داشت. ظاهرا بازیکنان به‌دفعات بسیار محدودی در سال می‌توانستند بازی خریداری شده یا پیش‌خرید خود را از فروشگاه پس بگیرند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیز (Epic Games) سیستم و قوانین پس گرفتن بازی فروشگاه اپیک گیمز را تغییر داده است. قوانین جدید پس گرفتن بازی در فروشگاه اپیک گیمز شبیه به استیم طراحی شده است.

اگر می‌خواهید پول یک بازی خریداری شده را پس بگیرید باید کمتر از دو ساعت آن را تجربه کرده باشید و همچنین بیشتر از دو هفته از خرید آن نگذشته باشد. کاربرانی که به‌صورت پیش‌خرید بازی مورد نظرشان را تهیه کرده‌اند تا دو هفته مانده به‌عرضه‌ی رسمی بازی می‌توانند هزینه‌ی آن را پس بگیرند. در ادامه سرگی گالیانکین، یکی از کارمندان اپیک گیمز، در یک توییت اعلام کرده است که در آینده فروشگاه اپیک گیمز از ۳۰ منطقه مختلف (در مجموعه ۱۳۰ کشور) در نمایش قیمت‌های منطقه‌ای بازی‌های پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر اکثر مناطق باید بازی‌های خود را از طریق دلار خریداری کنند و قیمت‌ها را با واحد پول منطقه‌شان مشاهده نمی‌کنند. گالیانکین در توییت خود علت این کار را وقت‌گیر بودن اضافه کردن قیمت‌گذاری‌های منطقه‌ای اعلام کرده است و تا زمانی که این ویژگی برای تمامی مناطق فعال شود، کاربران می‌توانند با دلار خریدهای خود را انجام بدهند. در انتها مشخص شده است که در اواخر سال جاری میلادی ویژگی‌ای به فروشگاه اپیک گیمز اضافه می‌شود که به سازنده‌های بازی‌های مستقل اجازه می‌دهد بازی ساخته شده خود را بدون نیاز به ناشر در فروشگاه اپیک گیمز منتشر کنند.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد اقدامات فروشگاه اپیک گیمز چیست؟ آیا این فروشگاه می‌تواند با فروشگاه استیم وارد رقابت جدی شود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده