// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

گیم پلی جدید بازی Anthem با محوریت کاوش در محیط

وب‌سایت IGN ویدیو جدیدی از بازی موردانتظار Anthem منتشر کرده است که به جای نمایش ماموریت‌های بازی، روی کاوش و حرکت آزادانه در محیط بازی تمرکز دارد.

بازی Anthem به عنوان تازه‌ترین محصول مشترک استودیو بایوور (Bioware) و کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) از زمان معرفی در جریان نمایشگاه  E3 2017 به سرعت توانست در جمع بازی‌های مورد‌انتظار قرار بگیرد. سازندگان این بازی و رسانه‌های فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی تا‌کنون ویدیو‌های متعددی با محوریت جنبه‌های مختلف این بازی منتشر کرده‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، وب‌سایت IGN گیم پلی جدیدی از بازی Anthem منتشر کرده است که بر‌خلاف رویه مرسوم نمایش یکی از ماموریت‌های پر‌تعداد بازی، زمینه آشنایی بیشتر با حالت Freeplay را فراهم می‌کند.

در حالی که ماموریت‌ها اهمیت بسیاری زیادی دارند، اما بازی‌های نقش‌آفرینی جهان‌باز موظف هستند که تجربه‌ای به همان اندازه هیجان‌انگیز را در خارج ماموریت‌ها نیز پیاده‌سازی کنند. سازندگان بازی Anthem برای تحقق این امر از طریق حالت Freeplay اقدام کرده‌اند. به واسطه حالت مذکور بازیکنان به تنهایی یا با همراهی دیگر بازیکنان می‌توانند در محیط بازی به صورت آزادانه حرکت و کاوش کنند. در این حالت می‌توانید World Events (ماموریت‌های ساده‌ای که به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند) را انجام دهید، با جانداران بازی بجنگید، با مینی‌باس‌ها وارد نبرد شوید و آیتم‌های مختلفی را جمع‌آوری کنید. گیم پلی هشت دقیقه‌ای بازی Anthem با محوریت حالت Freeplay در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد. مدتی پیش سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی اعلام شد و تریلر جدید آن قدرت کارت گرافیک های Nvidia را به تصویر کشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده