// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

کلیپ‌های تبلیغاتی جدیدی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

با نزدیک شدن به‌عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake، کمپانی کپکام ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرد.

مدتی پیش بود که کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Resident Evil 2 Remake، به‌مناسبت نزدیک شدن به انتشار این بازی ویدیوهای تبلیغاتی مختلفی را منتشر کرد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، شعبه ژاپنی کپکام یک بار دیگر ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده است.

ویدیوهای منتشر شده که هر کدام ۶ ثانیه بیشتر زمان ندارند، با محوریت کاراکترهای بازی نظیر ایدا وانگ، کلر ردفیلد، شری بیرکین و لیون اسکات کندی در نظر گرفته شده‌اند. همچنین یکی از ویدیوهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده هم با محوریت دموی بازی Resident Evil 2 Remake است که روز گذشته در دسترس قرار گرفت. کاربران می‌توانند تا پایان ماه ژانویه (۱۱ بهمن ماه) دموی مورد نظر را از فروشگاه پلتفرم خود دانلود کنند، اما تنها ۳۰ دقیقه می‌توانید آن را تجربه کنید. پس از تمام شدن ۳۰ دقیقه قادر به‌تجربه‌ی مجدد نخواهید بود.

همچنین مشخص شده است که در دموی بازی Resident Evil 2 Remake یک ویدیو انحصاری هم در نظر گرفته شده است که در مشاهده‌ی آن محدودیتی وجود ندارد. بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ پنج بهمن ماه (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی منتشر شده از این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده