// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

تریلر گیم پلی Sekiro: Shadows Die Twice با محوریت محیط Hirata Estates

به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده است که در جریان آن شاهد محیط Hirata Estates هستیم.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار در سال ۲۰۱۹ دانست که در فروردین ماه عرضه می‌شود. یکی از مواردی که باعث شده این بازی به یک اثر مورد انتظار تبدیل شود، متفاوت بودن Sekiro: Shadows Die Twice با ساخته‌های قبلی استودیو فرام سافتور (FromSoftware) است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی سایت گیم اینفورمر توانسته است محیط Hirata Estates در بازی Sekiro: Shadows Die Twice را تجربه کند. این محیط را می‌توان یکی از محیط‌های اولیه بازی دانست. نکته‌ی جالب محیط Hirata Estates این است که جزو محیط‌های اصلی بازی به‌حساب نمی‌آید و بازیکنان از طریق یک Magical Bell می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی نزدیک به دو دقیقه زمان دارد و در جریان مبارزات و مخفی‌کاری کاراکتر بازی هستیم.

دن تاکا و سوریل واسکوئز از تیم گیم اینفورمر در این ویدیو صحبت‌هایی را در مورد بازی ارائه کردند. همچنین مشخص شده است که باس فایت محیط Hirata Estates در واقع یک ساحره پروانه است که البته در این تریلر نشان داده نمی‌شود. در این محیط شاهد مینی باس‌هایی هم هستیم که کشتن آن‌ها باعث پر شدن ذخیره جان کاراکتر بازی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های کاراکتر بازی جدا از مخفی‌کاری و استفاده از Grappling Hook می‌توان به‌شنا کردن اشاره کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی محیط Hirata Estates بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده