نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

احتمال حضور آل پاچینو در سریال The Hunt

سریال The Hunt، جدیدترین اثر جردن پیل که پیش از این کارگردانی فیلم Get Out را بر عهده داشته، قرار است از طریق آمازون پخش شود و به احتمال فراوان آل پاچینو یکی از بازیگران اصلی این سریال خواهد بود.

آل پاچینو، بازیگر و کارگردان آمریکایی معروف و محبوب برنده جایزه اسکار، به احتمال فراوان برای اولین مرتبه نقشی را در سریالی تلویزیونی ایفا خواهد کرد. طبق گزارش سایت دِدلاین، آل پاچینو گزینه اصلی سازندگان سریال The Hunt (شکار) شبکه آمازون است و احتمالاً قرارداد همکاری خود را با این مجموعه به‌زودی منعقد خواهد کرد. اگر حضور آل پاچینو در سریال The Hunt قطعی شود، وی دومین بازیگر معرفی‌شده این سریال خواهد بود؛ پیش‌تر حضور لوگان لرمن در سریال جدید جردن پیل تأیید شده بود و به نظر دو بازیگر اصلی این سریال، آل پاچینو و لوگان لرمن جوان خواهند بود.

پیش‌تر در اخبار اعلام شده بود سریال The Hunt جردن پیل، هنرپیشه، کمدین، نویسنده و کارگردان اهل کشور آمریکا که تِم داستانی آن در مورد نازی‌هاست، توسط آمازون خریداری شده است و از طریق این شبکه پخش خواهد شد. خالق مجموعهٔ The Hunt، دیوید ویل است و وی تهیه‌کنندگی و نویسندگی این مجموعهٔ تلویزیونی را نیز بر عهده خواهد داشت. جموعهٔ تلویزیونی The Hunt مجموعاً ۱۰ ساعت خواهد بود و داستان این مجموعه در مورد گروهی از شکارچیان است که در سال ۱۹۷۷ و در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. این شکارچیان پس از مدتی متوجه می‌شوند که صدها نفر از مقامات بلندپایهٔ رسمی حزب نازی در میان آن‌ها زندگی می‌کنند و در حال توطئه‌چینی برای خلق رایش چهارم در خاک ایالات متحده آمریکا هستند. شکارچیان فیلم درگیر نبردی خونین با نازی‌ها می‌شوند و نهایت تلاش خود می‌کنند تا توطئه باقی‌ماندگان حزب نازی در جهت نسل‌کشی جدید و قتل‌عام مردم را خنثی کنند. گفتنی است داستان این مجموعهٔ تلویزیونی برگرفته از برخی وقایع حقیقی است.

مانکی‌پا پروداکشنز (Mokeypaw Productions)، استودیو فیلمسازی جردن پیل و سونار اینترتینمنت (Sonar Entertainment)، تهیه‌کنندگی مجموعهٔ تلویزیونی The Hunt را بر عهده دارند. جردن پیل، وین رازنفیلد، تام لسینسکی و جنا سنتویانی، تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. هنوز تاریخ پخش مجموعهٔ تلویزیونی The Hunt اعلام نشده است.

گفتنی است تریلر جدیدترین فیلم جردن پیل با عنوان Us (ما) نیز چندی پیش منتشر شد که در آن برای اولین بار شاهد تصاویر رسمی این فیلم ترسناک بودیم. فیلم Us که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون با یک هفته تأخیر قرار است در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ماه ۱۳۹۸) ‌روی پرده‌ٔ سینما برود.

اگر از علاقه‌مندان و طرفداران آل پاچینو هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین فیلم های آل پاچینو را از دست ندهید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده