// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Past For Future؛ روایت سفری تراژیک به گذشته

بازی موبایل Past For Future روایتی تراژیک از تلاش برای تغییر دادن گذشته به‌منظور رهایی از یک زندگی غم‌انگیز در زمان حال است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Past For Future شما را با ماجراجویی جذاب و تاثیرگذار یک مرد همراه می‌کند که در تلاش برای پذیرفتن شرایط زندگی‌اش است. شما در این بازی اندروید و آیفون زنی را ملاقات خواهید کرد که برخلاف کاراکتر اصلی به‌دنبال تغییر وضعیت خودش است و قصد دارد با سفری تراژیک به گذشته و تجربه یک زندگی رمانتیک از شرایط کنونی زمان حال رهایی یابد.

در تجربه گیم‌پلی بازی Past For Future روی نقاطی که می‌خواهید بروید کلیک می‌کنید و کارهایی که می‌توانید انجام دهید روی صفحه به نمایش درمی‌آید؛ به طور مثال برای صحبت کردن، چای نوشیدن و نشستن روی جاهای مختلف گزینه‌هایی نمایش داده می‌شود. برای حرکت دوبعدی در محیط هم می‌توانید کناره‌های صفحه نمایش را لمس کنید و شخصیت را حرکت دهید. فضای بازی کاملا هنری است و طراحی شهر تارانتو به زیبایی صورت گرفته است. شهر ساحلی تارانتو جایی است که اتفاقات داستان بازی در آن جریان دارد و قرار است که سفری به آن‌جا داشته باشید. بازی در حالی شروع می‌شود که یک مرد با زندگی خودش درگیر است و نمی‌داند که با سرنوشتش چه کار باید بکند. او به‌نوعی شرایط کنونی را پذیرفته است و زندگی آرامی هم دارد. در جای دیگر اما زنی را می‌بینیم که به‌خاطر گذشته تراژیک‌اش وضعیت بدی را تجربه می‌کند و زندگی ناشادی نصیبش شده است. او برخلاف این مرد می‌خواهد که به گذشته سفر کند و شرایط را تغییر دهد. مرد با این زن آشنا می‌شود و قصد دارد که به وی کمک کند. باید دید که این مرد چه تغییراتی را به خودش می‌بیند و داستان غم‌انگیز زن چه تاثیراتی روی وی خواهد گذاشت. سیستم بازی سرگرم‌کننده است و علاوه بر تجربه گیم‌پلی باید دیالوگ‌ها را هم انتخاب کنید و پیش‌برد داستان را خودتان بر عهده بگیرید.

Past For Future

بازی سرشار از محیط‌های جذاب است و طراحی گرافیکی جالبی که دارد، شما را محو تماشایش می‌کند. اما من بهترین عنصر بازی را موسیقی محسور کننده‌اش می‌دانم؛ جایی که تاثیر زیادی روی بازیکن می‌گذارد و غم‌انگیز بودن سرنوشت شخصیت‌های بازی را به‌خوبی منتقل می‌کند. روایت اثر به‌گونه‌ای است که همه قصد دارند که از زندگی کنونی خودشان به گذشته فرار کنند و آن را تغییر دهند. اما تغییر به چه‌ ‌صورتی خواهد بود؟ آیا برنامه‌ریزی‌ها دقیقا به همان صورت که آن‌ها می‌خواهند پیش می‌رود؟ پاسخ به این پرسش‌ها دقیقا به خود شما بستگی دارد و باید همراهی ویژه‌ای با داستان بازی داشته باشید. با یک انگلیسی دست و پا شکسته هم می‌توانید متوجه همه چیز شوید و کار سختی پیش رو ندارید.

موسیقی مسحورکننده بازی به‌خوبی داستان تراژیک شخصیت‌ها را به دل مخاطب می‌نشاند

گیم‌پلی بازی Past For Future طوری است که بازیکن را دعوت به همراهی بیش‌تر می‌کند و اینطور نیست که تنها یک روایت را شاهد باشیم. Past For Future مشخصه‌های اصلی یک بازی ماجراجویانه حسابی را دارد و عنصر تعامل بیش از بازی‌های دیگر این سبک احساس می‌شود. شاید در گذشته یک داستان رمانتیک در انتظارتان باشد و وضعیت حال شما را به کلی دگرگون کند. شما باید به زن کمک کنید و او را در گذشته همراهی کنید. کشف و ماجراجویی اهمیت بالایی در بازی دارد و خواهید دید که شخصیت‌های مختلفی وارد این ماجرا خواهند شد. شخصیت پردازی‌ها عالی هستند و شما برای کسب سرنخ‌ها باید دیالوگ‌ها را تحت کنترل خود داشته باشید. حرکات و تعامل با دیگر کاراکترها و همچنین خوردن و آشامیدن و سایر کارهایی در طول روز انجام می‌دهید، همگی به بهترین شکل پرداخته شده‌اند و بازی جنبه هنری‌اش را تا آخر حفظ می‌کند.

Past For Future

همراهی با شخصیت‌های بازی واقعا لذت بخش است و بازیکن را با داستان درگیر می‌کند

استودیو TuoMuseo به‌خوبی سبک ماجراجویی را درک کرده و سعی کرده است که داستانش ارزش گفته شدن داشته باشد و کاراکترها هم از جذابیت موردنیاز برای همراهی گیمرها برخوردار باشند. Past For Future به‌خوبی چشمان بازیکن را نوازش می‌دهد و حتی کسی که به داستان هم اهمیتی ندهد، با گیم‌پلی بازی سرگرم می‌شود و گشت و گذار در محیط بازی برایش جذاب و لذت‌بخش است. Past For Future نشان می‌دهد که داستان چه نقش بزرگی در صنعت بازی دارد و یک روایت خوب در کنار گیم‌پلی روان می‌تواند روزها بازیکن را به خودش مشغول کند. بازیکنان بعد از تجربه این بازی هیچ‌گاه پشیمان نمی‌شوند و برخلاف دیگر بازی‌ها شخصیت‌ها و محیط‌هایی که در آن حضور داشته‌اند برای مدت بیش‌تری در ذهن‌شان خواهد ماند.

علاقه‌مندان به شنیدن یک داستان خوب می‌توانند با بازی Past For Future همراه شوند و یک فضای هنری و رمانتیک را تجربه کنند. این اثر روایت جالبی دارد و با گیم‌پلی‌ای جذاب شما را بیش از پیش می‌تواند به شخصیت‌های داستانش نزدیک‌تر کند. خواندن یک رمان عاشقانه با تجربه یک بازی فرق می‌کند و چیزی مثل Past For Future می‌تواند شما را به دل داستانش ببرد و لحظه لحظه شما را با اتفاقات خاص همراه کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Past For Future


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده