نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم A Star is Born اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجتالی فیلم A Star is Born با بازی بردلی کوپر و لیدی گاگا، را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم A Star is Born (ستاره ای متولد شده است) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد و در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ (۳۰ بهمن ۱۳۹۷) شاهد انتشار نسخه خانگی فیلم A Star is Born که شامل بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، خواهیم بود. نسخه خانگی این فیلم دارای بیش از ۲۰ دقیقه محتوای اضافه از جمله صحنه‌هایی از کنسرت‌های فیلم و ویدیوهای پشت صحنه نیز هست و همچنین موزیک ویدیوهایی که لیدی گاگا براساس آهنگ‌های این فیلم تولید و منتشر کرده نیز با بالاترین کیفیت ممکن در نسخه خانگی فیلم A Star is Born قرار داده شده است. 

نسخه خانگی فیلم A Star is Born دارای ۱۰ دقیقه از آهنگ‌هایی که در طول فیلم شاهد آن نبودیم نیز هستیم که این سه آهنگ شامل آهنگ Baby What You Want Me To Do، آهنگ Midnight Special و آهنگ Is That Alright می‌شود. موزیک ویدیوها نیز شامل موزیک ویدیو Shallow، موزیک ویدیو Always Remember Us This Way، موزیک ویدیو Look What I Found و موزیک ویدیو I’ll Never Love Again خواهد بود. بردلی کوپر، لیدی گاگا، سام الیوت، اندرو دایس، کلی دیو چپل، برکا فیلد، مایکل هارنی و رافی گراورن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Star is Born حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی فیلم A Star is Born بر عهده بردلی کوپر بوده و کوپر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم موزیکال به‌همراه ویل فترز و اریک راث را نیز بر عهده داشته است. این فیلم، اولین تجربه کارگردانی کوپر نیز بوده که با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده است. فیلم A Star is Born تا به امروز بیش از ۳۹۹.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل ۲۰۲.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹۷.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع Fanfest
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده