نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷

اولین تریلر فصل دوم سریال The Punisher

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر فصل دوم سریال The Punisher را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد بازگشت پانیشر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) منتشر شده است. شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول شب گذشته اولین تریلر فصل دوم این سریال مورد انتظار را منتشر کرده‌اند که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل دوم این سریال هستیم و این تریلر وعده صحنه‌های اکشن بیشتر در مقایسه با فصل اول سریال پانیشر را می‌دهد. در طول تریلر شخصیت شرور و منفی جیگساو را به طور کامل مشاهده می‌کنیم. همچنین شخصیت منفی جان پیلگرام که با جیگساو همکاری می‌کند و ایمی بندیکس که با فرانک کسل همکاری خواهد کرد، در طول تریلر معرفی می‌شوند که نقش مهمی را در اتفاقات فصل دوم سریال The Punisher ایفا خواهند کرد. این تریلر حاوی تصاویر خشنی است که تماشای آن به همه توصیه نمی‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، شبکه Netflix پوسترهای جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher را نیز منتشر کرده است که در این سه پوستر، شاهد حضور سه شخصیت پانیشر، جیگساو و ایمی بندیکس هستیم. همچنین نتفلیکس تصاویر جدید دیگری از فصل دوم سریال پانیشر را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر و پوسترها را مشاهده کنید:

The Punisher Season 2

The Punisher Season 2

جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال نیز بازگشته است.

فصل دوم سریال The Punisher در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده