نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

تصاویر جدیدی از فیلم Men in Black: International منتشر شد

مجله اینترتیمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Men in Black: International اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) منتشر شده است. مجله اینترتیمنت ویکلی شماره جدید خود را به قسمت جدید و فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل ایجنت H با بازی کریس همسورث، ایجنت M با بازی تسا تامپسون، ایجنت O با بازی اما تامپسون و ایجنت P با بازی لیام نیسون، هستیم. علاوه بر این، در یک تصویر اف گری گری، کارگردان فیلم Men in Black: International قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Men in Black: International Photo

زمانی که از همسورث خواسته شد تا فیلم Men in Black: International را توصیف کند، او در جواب گفت:

این فیلم به نوعی یک تجدید ساختار دوباره از مجموعه اصلی است که تفاوت زیادی دارد، مثل مکان‌هایی که اتفاقات فیلم در آن جریان دارد و ما فقط در نیویورک نیستیم و در استانبول، ایتالیا و لندن نیز حضور داریم.

اف گری گری که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) شناخته می‌شود، در ادامه در مورد عدم حضور تامی لی جونز و ویل اسمیت در فیلم Men in Black: International توضیح داد. با این حال، به نظر نمی‌رسد که شاهد حضور کوتاه این ۲ بازیگر در فیلم نیز باشیم. او گفت:

ما آن‌‌ها را جانشین این دو نفر نکردیم و در واقع ما آن‌ها را فقط به تیم سیاه پوشان اضافه کردیم.

فیلم Men in Black: International برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. کریس همسورث در نقش ایجنت H، تسا تامپسون در نقش ایجنت M، ربکا فرگوسن، اما تامپسون در نقش ایجنت O، لیام نیسون در نقش ایجنت P، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Men in Black حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده