// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر بخش چند نفره بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد

در حالی که تنها یک هفته تا عرضه بازی Ace Combat 7: Skies Unknown باقی مانده است، کمپانی باندای نامکو تریلر بخش چند نفره این بازی را منتشر کرد.

از زمان عرضه آخرین بازی سری Ace Combat یعنی بازی Ace Combat Infinity در حدود پنج سال می‌گذرد و علاقه‌مندان به این مجموعه شبیه‌ساز نبرد‌های هوایی از مدت‌ها پیش در انتظار تجربه بازی جدید آن هستند. هفدهمین بازی سری مذکور که لقب ششمین مجموعه پر‌فروش کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) را یدک می‌کشد، در هفته آینده و تحت نام بازی Ace Combat 7: Skies Unknown عرضه خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و با نزدیک شدن به زمان انتشار این بازی، کمپانی باندای نامکو تریلر بخش چند نفره آن را منتشر کرده است.

بخش چند نفره بازی Ace Combat 7: Skies Unknown دارای دو حالت مختلف است. حالت اول تجربه‌ای در سبک بتل رویال است که در آن هشت بازیکن به نبرد با یکدیگر می‌پردازند و با صدمه زدن یا شلیک به جنگنده دیگر بازیکنان امتیاز کسب می‌کنند. حالت دوم این بخش حالت Team Deathmatch با محوریت نبرد بین دو تیم چهار نفره است. همانند بخش تک نفره، می‌توانید در بخش چند نفره می‌توانید جنگنده خود را شخصی‌سازی کنید و امکان تغییر بخش‌هایی متعددی همچون اسلحه‌ها و اسکین براساس سلیقه و سبک بازی وجود دارد. علاوه بر این خطرات محیطی از جمله رعد و برق در بخش چند نفره وجود دارند. پیش از این مطلبی با محوریت جزئیات حالت‌های چند نفره و قوانین و تصاویر آن‌ها در زومجی منتشر شده است که می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید. تریلر بخش چند نفره بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود آپارات

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown دارای حالت واقعیت مجازی است که دارندگان هدست واقعیت مجازی کمپانی سونی یعنی هدست PlayStation VR می‌توانند آن را تجربه کنند. از دیگر خبر‌های مرتبط با بازی Ace Combat 7: Skies Unknown می‌توان به انتشار ویدیو آغازین بازی اشاره کرد که در جریان آن با یکی از شخصیت‌های اصلی بازی یعنی آوریل مید که به عنوان یک مختصص جنگنده‌ها، وظیفه نگهداری و تعمیر جنگنده‌های بازیکنان را بر عهده دارد، آشنا می‌شویم.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. کاربران پی سی با فاصله دو هفته‌ای نسبت به دو پلتفرم ذکر شده می‌توانند این بازی را تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده