// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Fast & Furious Takedown؛ رقابت سریع و خشن

بازی موبایل Fast & Furious Takedown رقابتی آتشین و سنگین همراه با مجموعه سریع و خشمگین را ارائه می‌کند و بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Fast & Furious Takedown به‌صورت رسمی شما را با مجموعه بزرگ سریع و خشمگین همراه می‌کند و می‌توانید همراه با کاراکترهای محبوب این سری به دنیای مسابقات ماشین‌سواری خشمگین وارد شوید. در این بازی اندروید و آیفون یک گیم‌پلی روان و جذاب را تجربه می‌کنید که در نوع خودش منحصربه‌فرد است و رانندگی را بسیار ساده‌ کرده است.

صنعت بازی همواره به شکلی بوده است که هرگاه فیلم‌های محبوب و مجموعه‌های بزرگ پا به عرصه بازی گذاشته‌اند، موفق نبوده‌اند و در خوشبینانه‌ترین حالت تبدیل به اثری معمولی شده‌اند. بدین ترتیب Fast & Furious Takedown برای تبدیل شدن به اثری ارزشمند کار سختی پیش رو داشت اما باید گفت که Universal Studios Interactive Entertainment LLC به‌خوبی از پس کار برآمده است و یک اثر رسمی و قانونی خوب از مجموعه بزرگ سریع و خشمگین ساخته است. شما در این بازی یک گیم‌پلی تقریبا جدید و منحصربه‌فرد را شاهد هستید و تنها باید با یک انگشت به هدایت ماشین بپردازید. این روند باعث می‌شود که کار بازیکن ساده‌تر شود و آزادی عمل و سرعت بیش‌تری در رانندگی داشته باشد. شخصیت‌های محبوب سری در بازی حضور دارند و بخش داستانی را با جذابیت زیادی دنبال خواهید کرد. بازی از حالت‌های متنوعی استفاده کرده است تا به اثری بزرگ تبدیل شود و صرفا روی بخش داستانی متمرکز نباشد. استودیو سازنده بازی به واسطه خریداری لایسنس قانونی این سری، از پتانسیل کامل بازی استفاده کرده است و تمامی شخصیت‌ها، صحنه‌ها و ماشین‌های مجموعه فیلم‌های سریع و خشن را به بازی آورده است؛ از این رو علاقه‌مندان این سری می‌توانند ساعت‌ها و روزها هیجان را در بازی تجربه کنند.

فارغ از هرگونه بحث‌های تبلیغاتی که پیرامون نام بزرگ Fast & Furious وجود دارد، خود بازی واقعا ارزش ستایش را دارد و با ارائه گیم‌پلی روان و جذاب قشر بزرگی از بازیکنان بازی‌های موبایل را به سمت خودش جذب کرده است. در حین رقابت‌ها می‌توانید با ماشین‌ها گلاویز شوید و آن‌ها را از مسیر مسابقه منحرف کنید. موانع محیطی در برخی از مراحل بازی برای‌تان دردسرساز می‌شوند و باید مهارت بالایی در رانندگی خود داشته باشید. سیستم گیم‌پلی بازی طوری است که رفته رفته به آن عادت می‌کنید و می‌توانید عکس‌العمل سریع‌تری در قبال حالت‌های اضطراری و ناگهانی داشته باشید.

Fast & Furious Takedown
Fast & Furious Takedown
Fast & Furious Takedown

گرافیک بازی Fast and Furious Takedown طراحی کاملی دارد، اما در حد نام این سری و جلوه‌های ویژه نام‌آشنا و بی‌نظیری نیست که شاید همگان انتظار داشته باشند. موسیقی اما به‌خوبی شما را به یاد این سری می‌اندازد و همراهی خوبی با مسابقات آتشین بازی دارد. شما در بازی باید یک گاراژ اختصاصی با انبوهی از ماشین‌های محبوب‌تان بسازید و سعی کنید که با گذشت هر مرحله از بازی آن را کامل کنید. تنها با یک انگشت می‌توانید همه‌چیز را کنترل کنید و عملیاتی همچون نیترو، ترمز‌ سریع و پرش و اوج‌‌گیری را داشته باشید. درست است که در این سبک یک‌سری محدودیت‌های حرکتی وجود دارد، اما ارزش تجربه راحت و بی‌دغدغه‌ای را که ارائه می‌کند دارد.

رقابت‌های دیوانه‌وار سری سریع و خشمگین به‌خوبی در این بازی پیاده‌سازی شده است و طرفداران را راضی می‌کند

یکی از بهترین بخش‌های بازی مربوط به تعقیب و گریز پلیس‌ها است که از مشخصه‌های اصلی این مجموعه هم محسوب می‌شود. در این تعقیب و گریزها باید سرعت داشته باشید و تا می‌توانید پلیس‌ها را از راه به‌ در کنید. پرش‌های بلند و برخوردهای مکرر به وفور در این بازی اتفاق می‌افتد و شاهد خشونت بالایی در نبردهای ماشینی خواهیم بود. اگر ماشین‌ها و غرش سهمگین ماشین‌های این سری را به‌یاد داشته باشید، متوجه جذابیت این رقابت‌ها می شوید و برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنید. بازی یک بخش داستانی جذاب هم دارد که همه شخصیت‌های سری از لتی و دام و پاول واکر در آن حضور دارند و به‌سبب آشنا بودن اکثر بازیکنان، امکان ندارد که برای‌تان جذاب نباشد.

Fast & Furious Takedown
Fast & Furious Takedown
Fast & Furious Takedown
تعقیب و گریز توسط پلیس را می‌توان هیجان‌انگیزترین بخش بازی دانست

می‌توانید در بازی Fast & Furious Takedown ماشین‌های خود را سفارشی سازی کنید و برای ایجاد یک سبک خاص از رقابت، تغییراتی را در اتومبیل خود ایجاد کنید. این تغییرات به‌تیپ شخصیتی دام بیش‌تر می‌خورند و می‌توانید به‌مانند وی ماشین خود را به یک غول سهمگین تبدیل کنید که هیچ ماشینی را یارای مقابله و رقابت با آن نباشد. در بخش آنلاین می‌توانید بازیکنان دیگر را به چالش دعوت کنید و مهارت خود را به آن‌ها نشان دهید. شیرین‌کاری و دریفت‌های مکرر در بازی اهمیت بسیاری دارد و باید بتوانید که از نیترو استفاده کامل ببرید تا برنده شوید. شاید در مراحل ابتدایی کار سختی برای بردن نداشته باشید، اما یقینا در بخش آنلاین یا تعقیب و گریز توسط پلیس، به مهارت بالا برای پیروزی نیاز خواهید داشت.

بازی Fast & Furious Takedown رسالت خودش را به بهترین شکل ایفا کرده است و نام ارزشمندی برای سری سریع و خشمگین و مجموعه‌ فیلم‌هایش محسوب می‌شود. شما حالت‌های مسابقه‌ای جذابی در این بازی تجربه می‌کنید و با گیم‌پلی خاصی که بازی ارائه می‌کند، ساعت‌ها درگیر آن خواهید بود. پس از اینکه بخش داستانی را تمام کردید، این بخش آنلاین و چالش‌های دیوانه‌وارش است که شما را دعوت به رقابتی واقعی می‌کند و این‌بار دیگر بازیکنان واقعی رو در روی شما خواهند ایستاد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Fast & Furious Takedown


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده