// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴

Zelda II: The Adventure of Link به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه خواهد شد

کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ از تاریخ ۲۶ دی ماه (۱۶ ژانویه) می‌توانند بازی‌های Zelda II: The Adventure of Link و Blast Master را تجربه کنند.

یکی از مزیت‌های سرویس آنلاین نینتندو سوییچ این است که کاربران این سرویس می‌توانند بازی‌های عرضه شده روی کنسول خاطره‌انگیز NES را تجربه کنند. کمپانی نینتندو لیست اولیه‌ای از بازی‌های NES را در دسترس کاربران گذاشته است و به‌مرور زمان بازی‌های بیشتری را در این لیست قرار می‌دهد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو بازی‌های ماه ژانویه سرویس‌ آنلاین Nintendo Switch را اعلام کرده است. کاربران سرویس اشتراکی نینتندو سوییچ می‌توانند از تاریخ ۲۶ دی ماه (۱۶ ژانویه) بازی‌های Zelda II: The Adventure of Link و Blast Master را تجربه کنند. کاربرانی که هم‌اکنون نسخه‌ی اول مجموعه The Legend of Zelda را تجربه کرده‌اند، می‌توانند در هفته‌ی آینده دومین نسخه از این مجموعه را هم تجربه کنند. البته بازی Zelda II: The Adventure of Link نسبت به نسخه‌ی اول خود تغییراتی را به‌همراه داشته است؛ برای مثال در اینجا شاهد سبک ساید اسکرولینگ به‌جای دوربین بالا به پایین هستیم.

این در حالی است که ‌Blast Master تجربه‌ی کاملا متفاوتی نسبت به زلدا را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. بازیکنان در این بازی وظیفه دارند Plutonium را قبل از اینکه ارتش او جهان را نابود کند، از میان بردارند. همچنین گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که بازیکنان باید دقت لازم را داشته باشند؛ در غیر اینصورت مدام طعم مرگ را خواهید چشید. با تمام این تفاسیر لیست بازی‌های رایگان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ ماه‌به‌ماه در حال گسترش یافتن است و باید ببینیم در ماه‌های آینده چه بازی‌هایی به این لیست اضافه خواهند شد.

در ادامه می توانید ویدیو معرفی بازی‌های ماه ژانویه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده