// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

با انتشار یک عکس، شایعه ساخت نسخه جدید Splinter Cell قوت گرفت

به‌تازگی صداپیشه ایتالیایی سم فیشر تصویر جدیدی را در حساب کاربری فیسبوک خود منتشر کرده است که شایعات ساخت نسخه جدید Splinter Cell را قوت می‌بخشد.

آخرین نسخه از مجموعه Splinter Cell بازی Splinter Cell: Blacklist بود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و همچنان هواداران این مجموعه چشم انتظار نسخه‌ی جدید هستند. مدتی است که شایعاتی از ساخت نسخه‌ی جدید اسپلینتر سل به گوش می‌رسد، اما کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر مجموعه Splinter Cell، همچنان در مورد نسخه جدید این بازی سکوت اختیار کرده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، لوکا وارد، صداپیشه ایتالیایی سم فیشر، تصویر جدیدی را در حساب کاربری فیسبوک خود منتشر کرده است. تصویر منتشر شده توسط او بار دیگر شایعات ساخت نسخه‌ی جدید این مجموعه را زنده کرده است. در واقع عکس منتشر شده لوکا وارد را با لوگوی معروف Goggleهای سم فیشر نشان می‌دهد. البته این تصویر منتشر شده به‌تنهایی چیزی را ثابت نمی‌کند و باید منتظر کمپانی یوبی سافت باشیم و ببینیم آیا نسخه جدید Splinter Cell در دست ساخت است یا خیر.

لوکا وارد / Luka Ward

این اخبار در حالی است که مدتی پیش جید ریموند اعلام کرده بود که قبل از اینکه یوبیسافت را ترک کند، طراحی‌ جدیدی برای مجموعه اسپلینتر سل وجود داشته است. جدیدترین رونمایی از سم فیشر به رویداد مشترک Splinter Cell و بازی Ghost Recon Wildlands بر می‌گردد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده