// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Last Resident؛ بقا در آخرالزمان

در بازی Last Resident فرماندهی گروهی را برعهده می‌گیرید و باید در دنیایی که زامبی‌ها همه چیز را در کنترل خود دارند، زنده بمانید. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Last Resident شامل دنیای آخرالزمانی زامبی محور است که شما وظیفه بقای مردمان خود را در آن برعهده دارید و باید تمام تلاش خود را برای سازندگی و داشتن قدرت در این دنیا داشته باشید. این بازی اندروید توسط استودیو 37GAMES توسعه داده شده است و المان‌های استراتژیک بسیار جذابی دارد که می‌تواند ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم کند.

بازی Last Resident از دو بخش جدا تشکیل شده است و شما باید به عنوان سازنده و یک رهبر حنگی در بازی حضور موفق داشته باشید. شاید بتوان گفت که مهم‌ترین وظیفه شما سازندگی است و در این راه بازی امکانات زیادی به شما داده است تا پایگاه‌های خود را بنا کنید و با دیوار کشی به دور پایگاه خود، یک مکان ایمن و پراز مواد غذایی مختلف را برای مردم خود فراهم کند. همه سازه‌های شما قابل ارتقا هستند و برای رسیدن به امنیت بیش‌تر و پذیرفتن پناهنده‌های بیش‌تر، باید از این قابلیت‌ها استفاده کنید. زمین‌های بایر را باید مورداستفاده قرار دهید و تا می‌توانید به گسترش سرزمین خود بپردازید. اگر بتوانید پایگاه‌های نظامی خود را قوی‌تر کنید، فرماندهان دیگر نمی‌توانند قصد بدی به سمت سرزمین شما داشته باشند و می‌توانید با ارتش بزرگی به جنگ با آن‌ها بروید. بخش بزرگ دیگر بازی را نبردها تشکیل می‌هند و برای این منظور می‌توانید از سلاح‌های متنوع همچون تیر و کمان، هلیکوپترها و تک تیراندازها استفاده کنید. این بخش گرافیک چندان جالبی ندارد، اما بازهم می‌توانید طرح‌های حمله خود را پی‌ریزی کنید و به جنگ دیگر قبیله‌ها یا زامبی‌ها بروید. می‌توانید از زامبی‌ها استفاده کنید و آن‌‌ها را علیه فرماندهان دیگر بشورانید. درواقع مهندسی معکوس و استفاده از این زامبی‌ها نکته بارزی‌ است که تنها از تفکر خلاق یک رهبر خود برمی‌آید. ابزارهای کنترلی به بهترین شکل در پایین صفحه برای شما فراهم شده‌اند؛ گرچه کمی شلختگی و وجود آیتم‌های مختلف باعث می‌شود که حوصله بازیکنان برای مدیریت تمام بخش‌ها سر برود.

Last Resident
Last Resident
Last Resident

داستان بازی Last Resident کاملا به خود بازیکن سپرده شده است و می‌توانید تعیین کنید که استراتژی شما در برخورد با قبیله‌های دیگر و عملیات نجات چه خواهد بود. می‌توانید همکاری خود را بیش‌تر کنید یا اینکه به نبرد با دیگر فرماندهان بروید و تحت یک سلطه همه کلانشهر و محیط بازی را برای خود داشته باشید. نبرد با زامبی‌ها تنها وظیفه فرعی شما است و باید گفت که همکاری و اتخاذ سیاست برای بقا از اهمیت بالاتری برخوردار است. در این بازی آنلاین می‌توانید با دیگر فرماندهانی که همزمان با شما بازی می‌کنند اتحاد تشکیل دهید و به‌صورت گروهی ملات خود را برنامه‌ریزی کنید. این بازی کاملا رایگان است و برای پیشرفت بهتر می‌توانید از خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کنید. البته بدون وجود خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌توانید سکه‌های بیش‌تری از بخش نبردها بدست آورید و از آن‌ها برای ارتقا نیروهای خود استفاده کنید.

تجهیزات پرتعدادی در اختیار دارید و می‌توانید آن‌ها را ارتقا داده و سفارشی‌سازی‌های لازم را روی آن‌ها انجام دهید

بازی ریتم بسیار سریعی دارد و هر زمان که خواستید می‌توانید از پایگاه امن خود خارج شوید و نیروهای خود را به سمت زامبی‌ها هدایت کنید. دیالوگ‌های بسیاری بین شما و دیگر فرماندهان رد و بدل می‌شود و با شخصیت‌های بسیاری در بازی Last Resident آشنا خواهید شد. در این بازی استراتژیک ده‌ها قلم سلاح و ماشین در اختیار دارید که همگی را می‌توانید ارتقا دهید و عملکردشان را با توجه به طرح خودتان مورد بازبینی قرار دهید. پس از همه این‌ کارها تجهیزات جنگی شما آماده ورود به نبرد خواهند بود. بازی سرشار از نکات و رموز مخفی است که کم کم آن‌ها را خواهید دید و دید بهتری نسبت به جهان ترسناک بازی خواهید داشت.

Last Resident
Last Resident
Last Resident
طراحی یک پایگاه ایمن مهم‌ترین وظیفه شما به عنوان یک فرمانده در بازی Last Resident است

اگر تجربه سریال‌ها و فیلم‌های آخرالزمانی را داشته باشید، متوجه می‌شوید که نیرنگ بازی در چنین دنیایی یکی از ساده‌ترین شیوه‌های مدیریت و رهبری است. در Last Resident هم بسیار خواهید دید که فرماندهان دیگر با چاپلوسی و طرح پیشنهاد‌های مختلف قصد گمراه کردن شما را خواهند داشت و باید با دید بهتری نسبت به ایمنی قبیله خود نگاه کنید. این مهم در زمینه داستانی بازی اهمیت بالایی دارد و برای به پایان بردن هدف خود، باید تصمیمات بهتری در ای مواقع اتخاذ کنید بیش از ۱۰ حالت چالش برانگیز در بازی وجود دارد که در کنار بخش داستانی می‌توانید آن را تجربه کنید.

بازی Last Resident پتانسیل لازم برای موفقیت را دارد و شما می‌توانید با ساخت و ارتقا سازه‌های مختلف، یک رهبر خوب و شایسته برای مردم خود باشید. بشریت در دستان شما است و باید در این راه با حاکمین نالایقی که قصد سواستفاده دارند نبرد کنید و آن‌ها را شکست دید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Last Resident


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده