نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

زوم‌کست: ۵ بازی رومیزی دو نفره که می‌توانید با ارزان ترین قیمت بازی کنید

شاید باور نکنید اما بازی‌های رومیزی ایرانی به زبان فارسی وجود دارند که می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت، جذاب‌ترین اوقات را با آن‌ها سپری کنید. این زوم‌کست متعلق به این پنج بازی است. 

بازی‌های رومیزی هم شکلی معمول از سرگرمی هستند که به علت جمعی بودن تجربه آن‌ها، لذت‌بخش و مفرح‌‌اند. ما در زومجی سعی کردیم تا با نوشتن اخبار، مقالات و البته، تهیه آیتم‌های ویدیویی اختصاصی درباره بازی‌های رومیزی شما را با این فرم از سرگرمی آشنا کنیم. از شما اما بسیار شنیدیم که با وجود علاقه فراوانی که به بازی‌های رومیزی دارید، تهیه آن‌ها به دلیل کمیاب بودن و البته قیمت بالا، دشوار است. در جدیدترین قسمت از زوم‌کست زومجی، سراغ ۵ بازی رومیزی دو نفره و جذابی رفتیم که بدون شک می‌توانند جالب و سرگرم کننده باشند.

چند نکته درباره این بازی‌ها وجود دارد؛ اول اینکه برخی از آن‌ها نسخه فارسی شده از بوردگیم‌های معروف در جهان هستند؛ دوم اینکه برخی را می‌توانید نه دو نفره که تا ۶ نفر هم بازی کنید و سوم اینکه بازی رومیزی ارزان هستند، قیمت مناسبی دارند و به راحتی در فروشگاه‌های سرگرمی و کتاب‌فروشی‌ها یافت می‌شوند. 

امیر سلامتی و نادر امرایی در این زوم‌کست از این پنج بازی می‌گویند و شما را به طور کامل در جریان سبک، نوع تجربه و مشخصات آن‌ها قرار می‌دهند. امیدواریم از تماشای این برنامه لذت ببرید. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده