نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

احتمال عرضه نسخه فیزیکی بازی Lumines Remastered در پی رده‌بندی دوباره‌ آن در سایت ESRB

نام بازی Lumines Remastered دوباره در بلاگ ESRB فهرست شده و احتمال می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه نسخه‌ی فیزیکی‌اش باشیم.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، بازی Lumines Remastered که مدتی است برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ به‌صورت دیجیتالی منتشر شده، دوباره در بلاگ رسمی ESRB رده‌بندی سنی شده و به‌نظر می‌رسد که شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی‌اش خواهیم بود.

بازی Lumines Remastered یک اثر معمایی است که با ارائه کردن معماهایی که برپایه‌ی موسیقی طراحی شده‌اند، بازیکنانش را به‌چالش می‌کشد. مکانیک‌های مشابه این اثر با بازی Tetris Effect که به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شده، فقدان این بازی را برای دارندگان نینتندو سوییچ جبران می‌کند و دارندگان سوییچ می‌توانند یک بازی مشابه با Tetris Effect را تجربه کنند.

Lumines Remastered

بازی دوباره در بلاگ ESRB رده‌بندی سنی شده است

نسخه‌ی ریمسترشده‌ی بازی Lumines آن را به‌صورت کاملا HD به نینتندو سوییچ آورد و با ظاهر کاملا 4K شده به دارندگان پلی استیشن 4 عرضه کرد. البته این را هم بگویم که نسخه‌ی PS4 در کنار بهره بردن از جلوه‌های 4K شده، از یک‌سری محتوای جدید مثل آواتارها و تم‌های مختلف برای اکانت‌ Playstation Network بازیکنان بهره می‌برد.

هنوز انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی به‌صورت رسمی تایید نشده و فعلا باید منتظر بمانیم؛ به‌محض انتشار اخبار جدید، زومجی شما را مطلع خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده