نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری سریال فرعی Rogue One منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید سریال پیش درآمد فیلم Rogue One با بازی دیگو لونا، منتشر شده است.

ماه آبان امسال بود که ساخت یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شد. این سریال در واقع یک پیش درآمد برای فیلم Rogue One خواهد بود که تمرکز آن روی شخصیت کاسین آندور است. دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور نیز برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید سریال Rogue One منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که گروه ProductionWeekly منتشر کرده‌اند، فیلمبرداری و تولید این سریال اسپین آف قرار است در ماه اکتبر ۲۰۱۹ (مهر یا آبان ۱۳۹۸) آغاز شود و پیش‌بینی می‌شود که سریال Rogue One که در حال حاضر نام رسمی آن اعلام نشده، در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. 

پس از سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) که مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند، اسپین آف تلویزیونی فیلم Rogue One دومین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) خواهد بود که توسط لوکاس فیلم برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است که این سریال پیش درآمد، یک سریال جاسوسی، دلهره آور و هیجان انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی ماموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. با اینکه هنوز تاریخی برای انتشار سریال Rogue One اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که در اواخر سال ۲۰۲۰ باید شاهد انتشار دومین سریال جنگ ستارگان باشیم که حال و هوای متفاوتی نسبت به سریال اول نیز دارد.

با توجه به احتمال انتشار سریال The Mandalorian در اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه Disney Plus و اکران فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۱۹، قابل پیش‌بینی است که سال ۲۰۱۹ به سالی مورد انتظار برای طرفداران جنگ ستارگان تبدیل شود. استفان شیف، نویسنده و تهیه کننده سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال Rogue One حضور خواهد داشت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده