نویسنده: رضوان دشتی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Project CARS 3 تجربه‌ای مشابه Need for Speed: Shift خواهد داشت

مدیرعامل استودیوی سازنده‌ی مجموعه‌ی Project CARS درمورد پتانسیل ساخت قسمت سوم آن صحبت کرد؛ تجربه این قسمت به Need for Speed: Shift نزدیک خواهد بود.

چندی پیش ساخت بازی Project CARS 3 توسط استودیوی اسلایتلی مد تایید شد. ایان بل، موسس و مدیرعامل استودیو، نظرش را در رابطه با ساخت قسمت سوم این مجموعه به‌عنوان دنباله‌ی معنوی بر Need for Speed: Shift بیان کرده است.

سری بازی Need for Speed با نسخه Shift پس از مدت‌ها فرمول ثابت این مجموعه که روی تعقیب و گریز دزد و پلیس و مسابقات آرکید بود تغییر داد و تمرکز اصلی‌اش را بر شبیه‌سازی مسابقات حرفه‌ای واقعی گذاشت. دنباله‌ی آن اثر حتی نام Need for Speed را هم از عنوانش حذف کرد و با نام Shift 2: Unleashed منتشر شد. استودیوی اسلایتلی مَد در ادامه‌ مجموعه‌ی Project CARS را خلق کرد. ایان بل در مصاحبه با GTPlanet گفت:

بدانید که بازی Project CARS 3 انسجام و جذابیت بیشتری خواهد داشت. ما در قسمت دوم تنوع بیش از حدی را به بازی اضافه کردیم که باعث شد انسجام و بالانس آن دچار مشکل شود. ما از آن موضوع درس گرفتیم و هرچند قصد نداریم محتوای بازی را کاهش دهیم، اما می‌دانیم که چه بخش‌هایی نیاز به تغییر دارد و در چه جاهایی بهینه عمل نکرده‌ایم. Project CARS 3 دنباله‌‌ای معنوی بر Shift خواهد بود و تمامی المان‌های جذاب را در خود خواهد داشت. تمرکز اصلی ما بر جذابیت اثر معطوف خواهد شد و قصد نداریم این‌بار لقمه بزرگ‌تر از دهن برداریم.

البته بازی Project CARS با تعریف و تمجیداتی نیز همراه بود و محتوای فراوانی ارائه می‌داد، اما بل معتقد است که همچنان راه زیادی تا بهتر شدن دارد. طبق گفته‌های ایان بل، هدف استودیوی اسلایتلی مد در ساخت قسمت‌های آینده، بازگشت به ریشه‌ها است.

هرچند قرار نیست به‌زودی شاهد انتشار بازی Project CARS 3 باشیم، اما فراموش نکنیم که اسلایتلی مَد در حال ساخت Project CARS Pro برای راننده‌های حرفه‌ای در کنار پروژه‌ای مربوط به مجموعه فیلم‌های سریع و خشن (Fast & Furious ) است. قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی Project CARS برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شده‌اند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده