نویسنده: رضوان دشتی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

سونی برای یک بازی سینمایی داستان‌ محور نیرو استخدام می‌کند

شرکت سونی اعلام کرده است که برای ساخت یک بازی AAA در سبک اکشن ماجراجویی سوم‌شخص نیرو استخدام می‌کند. احتمال دارد این پروژه‌ی معرفی نشده به مجموعه‌ی Uncharted مربوط باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از بازیکنانی محسوب می‌شوید که عاشق جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز به همراه المان‌های مهم داستان‌سرایی هستید، اعلامیه‌ی جدید سونی برای شما بسیار لذت‌بخش و خوشحال‌کننده خواهد بود. باتوجه به سابقه‌ی سونی در خلق شاهکارهایی از جمله The Last of Us ،Uncharted ،God of War و Spider-Man انتظار می‌رود که آگهی استخدام جدید این شرکت ژاپنی به ساخت یک بازی سطح بالا اشاره داشته باشد که برخی اعتقاد دارند مربوط به قسمت جدید مجموعه آنچارتد است.

سونی در آگهی استخدام خود لیست جدیدی را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است و به دنبال افراد بااستعدادی برای کار در انواع و اقسام شغل‌ها و موقعیت‌ها می‌گردد. یکی از این شغل‌ها، طراحی ارشد شخصیت‌ در یک بازی سوم‌شخص ماجراجویی سطح بالا است که سونی در توصیف آنز عبارت «فصل بعدی در داستان‌سرایی سینمایی» استفاده می‌کند. این آگهی استخدام را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

بخش هنرهای بصری برند پلی‌استیشن شرکت سونی دارای محتوا، توسعه و خدمات سطح جهانی برای استودیوهای سرتاسر جهان است. ما قصد داریم یک استودیو برای تولید کامل محتوا و خدمات با تاکید بر هنر، انیمیشن، ویژگی‌های بصری، ساخت شخصیت، ضبط حرکات، توسعه‌ی نرم‌افزار، اسکن چهره/ بدن، پیگیری و حل مشکلات ارائه کنیم و در این راستا به‌دنبال افراد بااستعداد، باانگیزه و خلاق در طراحی شخصیت‌ها برای فصل بعدی داستان‌سرایی سینماتیک هستیم. این فرصت را دارید تا به تیم تحسین‌شده‌ی پلی‌استیشن که آثار سینمایی مانند Uncharted ،The Last of Us ،Killzone و دیگر آثار ماندگار را خلق کرده است، بپیوندید.

تیم ما همواره از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود استفاده می‌کند و با بهترین‌ استودیوها و شرکت‌های فعال در این صنعت از جمله ناتی‌ داگ، سانتا مونیکا، گوریلا گیمز، استودیوی ژاپن و دیگر استودیوهای فرست‌پارتی سونی همکاری دارد. شما این فرصت را دارید تا به‌صورت نزدیک با بهترین‌ افراد حوزه‌ی گیم و سینمای سرتاسر جهان زیر یک سقف کار کنید.

همان‎‌طور که اشاره شد، به‌نظر می‌رسد که این پروژه دنباله‌ای از مجموعه‌ی آنچارتد باشد که آخرین قسمت آن به‌عنوان یک نسخه فرعی با نام Uncharted: Lost Legacy منتشر شد. کلویی و نیدین در آن بازی نشان دادند که این مجموعه بدون حضور نیتن دریک هم می‌تواند ادامه داشته باشد. در هر صورت، امیدوار هستیم که این پروژه در نهایت به بازی باارزشی تبدیل شود. ناگفته نماند که به احتمال زیاد بازی معرفی نشده‌ی سونی برای نسل آینده پلی‌استیشن منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده