نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

فیلم رحمان 1400 از حضور در جشنواره فجر انصراف داد

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» در جشنواره فجر امسال شرکت نخواهد کرد؛ فیلم جدید مهران مدیری مستقیم برای اکران عمومی آماده می‌شود.

چند روز پیش بود که فهرست فیلم‌های بخش نگاه نو جشنواره فجر ۳۷ منتشر شد. احتمالا به زودی نیز فیلم‌های بخش سودای سیمرغ مشخص شوند. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سازندگان فیلم «رحمان ۱۴۰۰» از شرکت نکردن در جشنواره امسال گفته‌اند. علی سرتیپی، تهیه کننده و منوچهر هادی کارگردان «رحمان ۱۴۰۰» اعلام کرده‌اند که با احترام به دبیر جشنواره، به منظور اینکه بتوانند با دقت بیشتری مراحل فنی و پایانی فیلم را به پایان برسانند و فیلم را برای اکران عمومی آماده کنند، در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت نخواهند کرد.

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی سرتیپی با بازی مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، غلامرضا نیکخواه و ساره بیات جلوی دوربین رفته است. منوچهر هادی پیش از «رحمان ۱۴۰۰» فیلم‌های پرفروشی مانند «آینه بغل» و «من سالوادور نیستم» را ساخته است. این کارگردان همچنین در آینده سریال شبکه نمایش خانگی «دل» را خواهد ساخت.

لوگوی فیلم ایرانی رحمان ۱۴۰۰

مهران مدیری، بازیگر رحمان 1400، پیش از این در فیلم‌هایی مانند «پل چوبی» و سریال‌هایی مانند «قلب یخی» بازی کرده است. او همچنین سابقه ساخت سریال‌هایی مانند «شب‌های برره» و «قهوه تلخ» را دارد. این کارگردان همچنین اکنون مشغول ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی به نام «هیولا» است. محمدرضا گلزار پیش از این در سریال «عاشقانه» و فیلم «آیینه بغل» با منوچهر هادی همکاری کرده است، این بازیگر اکنون مشغول اجرای برنامه «برنده باش» است. یکتا ناصر نیز در «آینه بغل» جلوی دوربین منوچهر هادی بازی کرد. ساره بیات دیگر بازیگری است که سابقه همکاری با منوچهر هادی را دارد، این بازیگر در سریال «عاشقانه» با منوچهر هادی همکاری کرد و همبازی محمدرضا گلزار بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده