نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

فیلم The Nun رکورد افتتاحیه مجموعه The Conjuring را شکست

فیلم The Nun (راهبه) توانست در شروع اکرانش رکورد افتتاحیه مجموعه فیلم The Conjuring را بشکند. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران جهانی فیلم The Nun با یک رکورد شکنی آغاز شده است. جدیدترین و پنجمین فیلم مجموعه ترسناک The Conjuring (احضار) اکرانش را از روز جمعه هفته گذشته آغاز کرد و توانست در سه روز نخست اکرانش ۵۳.۵ میلیون دلار فروش کند و رکورد افتتاحیه این مجموعه محبوب ترسناک را بشکند. شرکت برادران وارنر و شرکت فیلمسازی نیو لاین سینما ۳ هزار و ۸۷۶ سالن سینما را به فیلم The Nun اختصاص داده‌اند و بدین ترتیب این فیلم توانست به راحتی رکورد افتتاحیه این مجموعه را که تا پیش از این به فیلم The Conjuring محصول سال ۲۰۱۳ با افتتاحیه ۴۱.۸ میلیون دلار تعلق داشت، به نام خود ثبت کند.

همچنین فیلم The Nun موفق شد دومین افتتاحیه برتر ماه سپتامبر را نیز به نام خود ثبت کند. در رتبه نخست این فهرست فیلم It (آن)، دیگر فیلم ترسناک و محصول مشترک نیو لاین سینما و برادران وارنر با افتتاحیه ۱۲۳.۴ میلیون دلار قرار دارد. همچنین فیلم The Nun که با بودجه ۲۲ میلیون دلاری تولید شده، ۷۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته است تا مجموع فروش جهانی این فیلم در نخستین هفته اکرانش تا ۱۳۱ میلیون دلار افزایش پیدا کند. فیلم The Nun رکورد پیش نمایش روز پنج شنبه با فروش ۵.۴ میلیون دلار و رکورد نمایش روز اول با فروش ۲۲.۳ میلیون دلار مجموعه The Conjuring را نیز شکسته است.

چهار فیلم اول مجموعه Conjuring که شامل فیلم The Conjuring، فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲)، فیلم Annabelle (آنابل) و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) می‌شوند، در مجموع تاکنون بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌های ترسناک چند سال اخیر هالیوود بوده‌اند. کرین هاردی، کارگردان فیلم ترسناک The Hallow، کارگردانی فیلم The Nun را براساس فیلمنامه‌ای از جیمز وان و گری دابرمن، بر عهده داشته است. دمیان بیچیر، تیسا فارمیگا، شارلوت هوپ، جوناس بلوکت، اینگرید بیسو، بانی ارونز و جانی کوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Nun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده