نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تریلر جدید فیلم سوفی و دیوانه منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم «سوفی و دیوانه»، ساخته مهدی کرم پور منتشر شده است. این فیلم از ۴ مهر اکران خواهد شد. همراه زومجی باشید.

فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی کرم‌پور تولید شده است. نویسندگی این فیلم به صورت مشترک بر عهده مهدی سجاده‌چی و مهدی کرم‌پور بوده است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، کارگردان فیلم تریلری از فیلم «سوفی و دیوانه» منتشر کرده است. این فیلم از چهارم مهر ماه به اکران عمومی در خواهد آمد. «سوفی و دیوانه» برای اولین بار در سی و پنجمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد. خلاصه داستان این درام عاشقانه با بیت شعر: «من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه / صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه!» بیان شده است. شما در زیر می‌توانید جدیدترین تریلر این فیلم را ببینید.

دانلود از آپارات

در فیلم سوفی و دیوانه، ساخته مهدی کرم‌پور، بازیگرانی مانند امیر جعفری، به‌آفرید غفاریان، محمدرضا شریفیان، سعید امیرسلیمانی، الهه حصاری، سیامک صفری و رضا یزدانی حضور دارند. محمد آلادپوش فیلمبرداری، بهزاد عبدی موسیقی، عرفان یزدی طراحی و ترکیب صدا و نازنین مفخم تدوین این فیلم را بر عهده داشته‌اند. مهدی کرم‌پور پیش از «سوفی و دیوانه» فیلم‌های سینمایی مانند «پل چوبی»، «تهران: سیم آخر»، «چه کسی امیر را کشت» و «جایی دیگر» را ساخته است. امیر جعفری، بازیگر فیلم «سوفی و دیوانه» پیش از این در فیلم‌هایی مانند «اکسیدان»، «کیفر» و «سیزده» و همچنین سریال‌هایی مانند «چک برگشتی» و «زیر هشت» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده