نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

سازنده Batman Arkham به دنبال ساخت یک بازی AAA با میانگین نمرات بالای ۹۰ است

با توجه به تازه‌ترین آگهی استخدام استودیو راک‌استدی، سازنده مجموعه‌ی بتمن آرکام، این استودیو می‌خواهد یک بازی AAA و موردانتظار با میانگین امتیازات بالای ۹۰ بسازد!

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو راک استدی، سازنده سری بازی‌های تحسین‌شده‌ی Batman Arkham، یک لیست با بیش از بیست مورد مختلف برای استخدام خدمه را منتشر کرده است و در آن، استخدام افرادی در زمینه‌ی داستان‌نویسی و مدیریت صفحه‌های اجتماعی بازی (Community Management) مطرح شده است. این استودیو در ادامه‌ی آگهی استخدام خود، به ساخت یک بازی «معرفی نشده و AAA» برای پلتفرم‌های نسل بعدی اشاره کرده است.

برخی از موارد این آگهی، به امضای قرارداد با یک سری از افراد به صورت دائمی، شماری بیش از دو سال و عده‌ای هم دقیقا به اندازه‌ی دو سال اشاره می‌کند و یکی از فرضیات مطرح شده این است که بازی جدید استودیو Rocksteady، دو سال دیگر منتشر می‌شود.

Rocksteady Staff Adding

با توجه به بخش «استخدام سرپرست بخش انیماتورها»، استودیوی مذکور برای ساخت یک اثر «با میانگین نمرات بالای ۹۰ از بلاگ متاکریتیک» تلاش خواهد کرد.

برخی از بخش‌هایی که راک‌استدی برای استخدام خدمه آگهی منتشر کرده است، به مواردی همچون داشتن دانش بالا از رمان‌ها، کتاب‌های کمیک، بازی‌های ویدیویی، سینما و فرهنگ عامه‌ی مردم اختصاص دارد و خود استودیو راک‌استدی تایید کرده است که برای ساخت این بازی، با کمپانی برادران وارنر همکاری خواهد داشت.

اخیرا و پیش از E3 2018، شایعه شده بود که استودیو راک‌استدی در حال ساخت یک بازی از روی کاراکتر سوپرمن است و یک سری عکس و خبر هم از این موضوع منتشر شد و علاقه‌مندان منتظر رونمایی از اثر بعدی این استودیو محبوب در E3 بودند که در نهایت و برخلاف انتظارها، راک‌استدی در E3 حاضر نشد و پس از آن، یک آگهی در صفحه‌ی توییترش منتشر و از افرادی که منتظر آن‌ها بودند عذرخواهی کرد و دلایل غیبت خود را شرح داد. حال و با توجه به انتشار این آگهی و قسمت «استخدام شخصی با دانش بالا از کتاب‌هایی مثل کمیک و...» که پیش‌تر بررسی کردیم، تصورات بر این است که بازی بعدی این استودیو هم بر اساس یک کاراکتر کمیک بوکی خواهد بود و شایعاتی که این اواخر منتشر شده به این موضوع دامن زده است، اما خود استودیو راک‌استدی هنوز هیچ چیزی را مشخص نکرده و حتی پلتفرم‌های مقصد این بازی هم نامعلوم است.

انتشار این آگهی استخدام یک مورد امیدوارکننده هم هست و به احتمال زیاد، به‌زودی می‌توانیم با اثر بعدی این استودیو آشنا شویم و قسمت «انتشار بازی برای پلتفرم‌های نسل بعدی» هم می‌تواند یک مورد بسیار جالب باشد. شاید به زودی این پلتفرم‌ها معرفی شدند؛ کسی چه می‌داند؟!

نظر شما چیست؟ آیا بازی بعدی استودیو راک‌استدی اثری کمیک بوکی خواهد بود یا این استودیو پس از سال‌ها می‌خواهد از ژانر ابرقهرمانی فاصله بگیرد و یک تجربه‌ی جدید را برای کاربران رقم بزند؟ اگر این اثر در ژانر ابرقهرمانی ساخته شود، به نظر شما پس از تجربه‌ی بسیار موفق این استودیو با کاراکتر بتمن، چه شخصیتی برای بازی‌ بعدی راک‌استدی انتخاب خواهد شد؟ نظرات‌تان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده