// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶

ریزر تولید گوشی گیمینگ Razer Phone 2 را تایید کرد

کمپانی Razer به تازگی اعلام کرده است که در حال کار روی نسل دوم گوشی گیمینگ خود موسوم به Razer Phone 2 است.

در آخرین گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی کمپانی Razer تایید کرد که در حال کار روی نسل دوم تلفن‌های هوشمند خود است. رونالد کواندت در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این موبایل گیمینگ جدید به تکنولوژی‌هایی همچون Chroma LED و کنترلر‌های LED شرکت Texas Instruments مجهز خواهد بود. به گفته‌ی او، محصول یاد شده به زودی همراه با اخبار بعدی مرتبط با آن، رونمایی خواهد شد.

شایعاتی نیز منتشر شده که این محصول جدید احتمالا به پردازنده Snapdragon 845 و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد که در صورت صحت داشتن باعث می‌شود این تلفن‌ همراه یکی از قوی‌ترین تلفن‌های موجود در بازار شود.

razer phone 2

البته در این بین برای کاربرانی که زیاد با صنعت گیمینگ و سخت‌افزار‌های تخصصی آن آشنا نیستند باید ذکر کنیم که Chroma تکنولوژی نورپردازی کمپانی ریزر است که غالبا در محصولات بالا رده‌ی گیمینگ این کمپانی، مانند صفحه‌کلید و دیگر سخت‌افزار‌های محبوب گنجانده شده است. گیمر‌ها با استفاده از افکت‌های Chroma LED می‌توانند نحوه‌ی نورپردازی تمامی محصولات خود را با رنگ مورد علاقه‌ی خود سفارشی کنند یا تمام محصولات دارای این تکنولوژی را به یکدیگر متصل کنند و از هماهنگی بین آن‌ها لذت ببرند.

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت موبایل های هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است.


منبع hardocp.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده