// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

دیتای نسخه بتای حالت Blackout بازی CoD: Black Ops 4 هم‌اکنون قابل دانلود است

استودیو تری آرک در آستانه انتشار نسخه بتای Blackout، حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4، اطلاعات پایه آن را برای دانلود کردن در دسترس کاربران قرار داد.

تا انتشار حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 مدت زمان زیادی باقی نمانده و به تازگی مشخص شده است که سازندگان در حال آماده‌سازی فایل‌های بتای آن هستند. استودیو تری آرک (Treyarch) در این راستا برای برگزاری این رویداد بزرگ، آپدیت حالت Blackout را منتشر کرده است تا پس از شروع آن، بازیکنان بلافاصله به بازی ملحق شوند و آن را تجربه کنند.

آپدیت بتای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 با حجم ۱۲ گیگابایت بخش یاد شده را به بازی اضافه می‌کند، اما بخش آنلاین آن غیر فعال می‌ماند. گفتنی است که حالت یاد شده روز دوشنبه (۱۹ شهریور ماه) در دسترس قرار می‌گیرد، اما این موضوع به بازیکنان اجازه می‌دهد که با دانلود فایل‌های بتا پس از فعال شدن سرور‌ها دیگر زمان خود را صرف دانلود کردن آن نکنند و بلافاصله با دوستان خود به تجربه حالت بتل رویال بپردازند.

در کنار موارد یاد شده، آپدیت جدید همچنین تغییراتی در صفحه منو بازی ایجاد می‌کند و در آن سو شاهد یک نمایش آغازین (Intro) جدید نیز هستیم که طرفداران Black Ops 1 و Black Ops 2 با آن آشنا هستند.

اخیرا خبر‌های زیادی پیرامون بازی Black Ops 4 منتشر شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اولین تریلر رسمی حالت Blackout اشاره کرد. پیش از آن اطلاعاتی از این حالت و همچنین نقشه آن نیز منتشر شد. سازندگان در این راستا اعلام کردند که احتمال دارد که Blackout با نرخ فریم ۶۰ ثانیه اجرا نشود و شاهد FPS ثابتی نباشیم.

نسخه بتای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. بازیکنان ایکس ‌باکس وان و پی سی هم چهار روز دیرتر در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) می‌توانند نسخه بتای آن را دانلود کنند و به تجربه این حالت بپردازند.

نسخه نهایی بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای عرضه در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برنامه‌ریزی شده است. با مراجعه به صفحه اختصاصی این بازی می‌توانید از خبر‌ها و تریلر‌هایی که تا به امروز از این بازی منتشر شده است باخبر شوید.

آیا قصد دارید که نسخه بتای حالت بلک اوت را تجربه کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده