نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ آغاز بتای محدود بازی Overkill’s The Walking Dead برای کامپیوتر مشخص شد

کسانی که نسخه کامپیوتر بازی Overkill’s The Walking Dead را پیش خرید کنند، در مهر ماه سال جاری به بتای محدود بازی دسترسی خواهند داشت.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه بتای محدود بازی Overkill’s The Walking Dead در مهر ماه در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد و برای دسترسی به آن باید یکی از نسخه‌های بازی را پیش خرید کرد. شایان ذکر است که این خبر در جریان لایو استریم روز گذشته توسعه‌دهندگان این اثر اعلام شد.

کسانی که نسخه استاندارد بازی Overkill’s The Walking Dead را پیش خرید کنند، به یک کد بتا دسترسی پیدا می‌کنند و کسانی که اقدام به پیش خرید نسخه Deluxe Edition بازی کنند، چهار کد بتا دریافت خواهند کرد که می‌توانند آن‌ها را در اختیار دیگر بازیکنان قرار دهند. نسخه بتای بازی Overkill’s The Walking Dead به طور دقیق در تاریخ ۱۷ مهر ماه (۹ اکتبر) آغاز خواهد شد.

اگر درباره این بازی اطلاعی ندارید باید بگوییم که بازی Overkill’s The Walking Dead اثری در سبک تیراندازی اول شخص و کوآپ است که بر اساس کمیک بوک‌های «مردگان متحرک»، نوشته رابرت کرکمن ساخته می‌شود و تا سقف چهار بازیکن می‌توانند به تجربه آن اقدام کنند. در لایو استریم روز گذشته توسعه‌دهندگان شاهد نمایش مرحله‌ای با نام Underpass بودیم که در نمایشگاه گیمزکام 2018 نیز به نمایش در آمد. افزون بر این، در کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 2018 بود که نهایتا تاریخ انتشار بازی Overkill’s The Walking Dead با انتشار تریلر جدیدی اعلام شد.

بازی Overkill’s The Walking Dead برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوتر بازی پیش از سایر نسخه‌ها در تاریخ ۱۵ آبان ماه (۶ نوامبر) عرضه می‌شود و در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی (بهمن-اسفند) شاهد انتشار بازی برای کنسول‌ها خواهیم بود. شما می‌توانید همین حالا به پیش خرید بازی Overkill’s The Walking Dead اقدام کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده